marți, decembrie 10, 2024
ȘTIRIRețeaua Profi are în plan să introducă casele de marcat automate self...

Rețeaua Profi are în plan să introducă casele de marcat automate self scan. Aplicația îi va permite retailerului să COLECTEZE informații despre clienți

Retailerul Profi plănuiește să introducă casele de marcat automate self scan, a anunțat  Andrei Bica, director financiar al rețelei de magazine.

Conform declarațiilor acestuia, casele de marcat self scan nu vor fi obligatorii, dar vor permite colectarea de date de la clienți.

„Avem în plan să introducem casele de marcat automate self scan, în momentul de față suntem la faza de testări și vom începe în scurt timp implementarea acestor funcționalități. Mai ales că această aplicație ne va permite să colectăm date despre clienții noștri la nivel personalizat, pentru a putea face oferte personalizate pentru aceștia. Ne gândim să introducem și funcționalitatea de scan&pay, prin intermediul căreia clientul să-și poată face bonul final și să-l plătească direct la self chek-out și să aibă o experiență de cumpărare mai rapidă”, a declarat Andrei Bica, Directorul financiar al companiei, citat de Retail.ro.

„Pentru noi există un singur scop principal: să creștem acest busines. Ne vom continua expansiunea prin magazine noi și remodelarea magazinelor deja existente. Tot ce se întâmplă, se întâmplă prin noul concept Profi. De asemenea, vom continua să transformăm magazinele proprii în magazine parteneri, pentru că am observat că de fiecare dată când facem acest lucru perfomanța magazinului crește din toate punctele de vedere”, a mai spus Bica.

Cu 28.000 de angajați în 1.654 de magazine proprii si Partener prezente în 795 de localități urbane și rurale. Profi SUPER, Profi CITY, Profi GO și Profi LOCO, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,2 milioane de clienți care își fac zilnic cumpărăturile în aceste magazine. Mai bine de 94% din aceste produse provin de la furnizori din România. Cifra de afaceri a rețelei, de 11,6 miliarde lei, plasează compania pe locul trei în retailul românesc.

Subiectul introducerii caselor de marcat self scan a explodat după ce Auchan a anunțat că va renunța la casieri, până în 2025.

Anunțul a fost urmat de un adevărat val de proteste și îndemnuri la boicot, ceea ce a determinat retailerul francez să dea înapoi.

Francezii de la Carrefour au și ei opțiunea self-service, pe care o și „recomandă”. Societatea de Transport București a anunțat că va renunța la casele de bilete și la casieri.

CITEȘTE MAI MULT

PARTENERI

Loading RSS Feed

Loading RSS Feed

 

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

38,500FaniÎmi place

CELE MAI CITITE 24 h

Articole RELAȚIONATE