duminică, mai 19, 2024
ACTUALITATEProf. Paul Dragoș Aligică despre „schema folosită” pentru „discreditarea și marginalizarea” celor...

Prof. Paul Dragoș Aligică despre „schema folosită” pentru „discreditarea și marginalizarea” celor care se vor arăta nemulțumiți de problemele apărute în urma crizei: Scopul e de a crea autocenzura și inhibiție

Profesorul Paul Dragoș Aligică spune că aceleași autorități care au creat actuala criză sunt tot cele care oferă și un „remediu”, iar împotriva celor care sunt nemulțumiți se va dezlănțui o campanie al cărei scop va fi „autocenzura și inhibiția”.

Profesorul afirmă că această campanie „pare ca va fi executata după standardele și tehnicile deja cunoscute de la agențiile publice care au mai instrumentat astfel de campanii, de la companiile private de PR si marketing care au mai fost finanțate prin contracte în acest sens și evident de la ONG-urile și aparținătorii din mass media ai rețelei celor mai înainte menționați”.

„Iată așadar cum se dezvoltă până la capăt logica actualei crizei:

Criză este în mod evident rezultată NU pe partea CONSUMULUI ȘI CERERII ci pe partea OFERTEI ȘI PRODUCȚIEI. O spun toți cei informați, o spun cei de meserie, o spun analiștii domeniului, însă mai mult decât atât, o strigă datele, statisticile, observația primară și bunul
simt.

Cum s-a ajuns aici și cu ce efecte și determinări colaterale -politice, ideologice, mediatice, geopolitice- nu e obiectul discuției, deși am ajuns să fim învrăjbiți și ațâțați unii împotriva altora datorită exact acestor „efecte colaterale”.

Citești și ajuți! Cumpără cartea: Istoria Românilor, de Petre P. Panaitescu, vei contribui la susținerea libertății ideilor și implicit, a siteului R3media

Fapt e că bulversarea și distorsiunea pe partea ofertei NU e rezultatul unui șoc exogen sau tehnologic, nu e rezultatul unei misterioase mâinii invizibile sau unor efecte emergente perverse. Ea e rezultatul unor serii de decizii determinabile și identificabile cronologic și instituțional, cu nume, prenume, autor și autoritate tutelară și responsabilă.

Ce ni se propune de exact aceleași autorități că remediu? Dincolo de promisiuni, la concret, ce avem e o campanie de mobilizare socială în vederea ajustării percepțiilor și comportamentelor pe partea CONSUMULUI ȘI CERERII.

Ce știm deja: Campania pare că va fi executată după standardele și tehnicile deja cunoscute de la agențiile publice care au mai instrumentat astfel de campanii, de la companiile private de PR și marketing care au mai fost finanțate prin contracte în acest sens și evident de la ONG-urile și aparținătorii din mass media ai rețelei celor mai înainte menționați.

Cum e organizată campania? „Populismul” joacă un rol esențial. Partidele și liderii politici sau de opinie sunt cei vizați primii. Scopul e de a crea autocenzură și inhibiție. Ridică cineva problema calității vieții la 19 grade Celsius și 2 ore de apă caldă pe zi? Populism.
Ridică cineva problema aprovizionării? Populism. Șamd Schema e cunoscută. Discreditare și marginalizare. Plus deplasarea atenției pe alte probleme și crize colaterale și secundare.
Dar problema nefiind pe partea consumului și cererii ci pe partea ofertei și producției, vom avea o criză majoră.Toți vor fi afectați. Dar cel mai rău vor fi paturile sociale vulnerabile economic.

Ce va urma?

Un program European de ajutoare socială. Va fi un program generos, la care decidenții europeni, parlamentari etc se vor ilustra în toată competența și mărinimia lor.

Cine poate critica asta? Nimeni. Evident. Cine ar putea fi împotriva acestei funcții sociale extrem de necesare pe care decidenții noștri se sacrifică și și-o asumă? Iată că instituțiile și liderii noștri nu ne-au lăsat la greu. Cei vitregiți au fost salvați… ȘI ne-am luptat și cu Populismul… Și am învins.

Ce poți cere mai mult de la un sistem de guvernare? Doar scrie și la manualul de filosofie politică că asta e standardul ultim…”, a scris profesorul Aligică.

CITEȘTE MAI MULT

PARTENERI

Loading RSS Feed

Loading RSS Feed

 

4 COMENTARII

  1. “Ea e rezultatul unor serii de decizii determinabile și identificabile cronologic și instituțional, cu nume, prenume, autor și autoritate tutelară și responsabilă”. Și adresă nu?

  2. de la ” masca,masca! ”
    se va ajunge la CRIMA!
    -este in desfasurare PRIMA REVOLUTIE BOLSHEVICA MONDIALA
    pe model chinezesc- “marea revolutie culturala chineza” a durat 10 ani la ei;
    crime,da: isi bateau elevii profesoara cu caramida!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

38,400FaniÎmi place

CELE MAI CITITE 24 h

Articole RELAȚIONATE