marți, martie 5, 2024
ACTUALITATEMarile supermarketuri din Occident încep să renunțe la casele self-service și angajează,...

Marile supermarketuri din Occident încep să renunțe la casele self-service și angajează, din nou, casieri: Colegii noștri oferă o experiență mai bună clienților

Lanțul de supermarketuri Booths renunță la aproape toate casele self-service din magazinele sale. Decizia a fost luată ca urmare a cererii clienților, conform BBC.

26 din cele 28 de magazine conduse de companie, care face comerț în nordul Angliei, vor avea case cu personal.

Booths este primul supermarket din Marea Britanie care a renunțat la utilizarea caselor self-pay, care au devenit din ce în ce mai frecvente în ultimii ani.

„Credem că colegii care servesc oferă o experiență mai bună pentru clienți. Prin urmare, am luat decizia de a elimina casele automate din majoritatea magazinelor noastre”, a spus compania.

Directorul general al Booths, Nigel Murray, a declarat pentru BBC Radio Lancashire:

„Clienții noștri ne-au spus de-a lungul timpului că aparatele de autoscanare pot fi lente sau nesigure”, a spus el.

Și alte supermarketuri au luat această deicizie

Peste ocean, în SUA, Walmart, Costco, Wegmans și alte lanțuri și-au revizuit, de asemenea, strategiile de auto-checkout.

Numeroase probleme au fost identificate la casele self-pay. Clienții au selectat greșit ce fructe și legume au cumpărat atunci când li s-a solicitat să bifeze. De asemenea, achizițiile de alcool creau coadă la casele self-pay. În acest caz, potrivit legii, angajații supermarketurilor trebuiau să verifice vârsta clienților.

„Unii clienți nu cunosc un măr diferit față de altul, de exemplu”, a spus Murray.

Casele self-pay au fost introduse pentru prima dată în anii 1980 pentru a reduce cheltuielile cu forța de muncă. Practic, munca angajaților a fost transferată către clienții neplătiți.

Aceasta s-a extins la supermarketuri la începutul anilor 2000, pe măsură ce magazinele căutau să reducă costurile. Apoi, în timpul pandemiei, mulți cumpărători au folosit pentru prima dată plata automată pentru a minimiza interacțiunea umană.

Dar acum, comercianții cu amănuntul regândesc metodele de plată. Ei au descoperit că auto-checkout duce la pierderi de mărfuri mai mari din cauza erorilor clienților și a furtului intenționat din magazin.

Un studiu al comercianților cu amănuntul din Statele Unite, Marea Britanie și alte țări europene a constatat că acele companii care aveau case self-pay au avut o rată de pierdere de aproximativ 4%, mai mult decât dublu față de media industriei.

Unele produse au mai multe coduri de bare sau coduri de bare care nu se scanează corect cu tehnologia de auto-checkout. Produsele, inclusiv fructele și carnea, trebuie de obicei cântărite și introduse manual în sistem folosind un cod. Clienții pot introduce un cod eronat din greșeală.

Alți clienți au profitat de slaba supraveghere din spațiile self-pay și au dezvoltat tehnici de furt, potrivit CNN.

Și supermarketurile din România au introdus în ultimii ani case self-service. Cel puțin în cazul Auchan, protestele românilor au funcționat, iar angajații companiei s-au văzut întorși la casele de marcat.

spot_img

CITEȘTE MAI MULT

PARTENERI

Loading RSS Feed

Loading RSS Feed

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

38,400FaniÎmi place

CELE MAI CITITE 24 h

Articole RELAȚIONATE