EDUCAȚIEExperimentul final care se pregătește copiilor noștri și anihilarea „dușmanilor” educației: creta...

Experimentul final care se pregătește copiilor noștri și anihilarea „dușmanilor” educației: creta și tabla

În timp ce poporul român e ocupat cu probleme arzătoare, spinoase, precum situația din Mariupol sau palma lui Will Smith, asasinii internaționali tocmai au anunțat uciderea oricăror rămășițe de normalitate din sistemul de învățământ.

Prin vocea celui care a nenorocit școala în ultimii doi ani, Ministerul Educației a anunțat un set de măsuri care vor genera o „reformă radicală” în învățământul preuniversitar. Da, cu siguranță va genera ceva radical: Cîmpeanu va pune piatra de mormânt peste școala românească, prin cel mai intens experiment făcut asupra copiilor noștri de la anii bolșevismului încoace.

Nici nu știu cu ce să încep. Cu bulversarea anului școlar? Ce rost are să elimini semestrele/trimestrele, care funcționează de peste 100 de ani? S-a schimbat calendarul cumva?

Cum poate fi mai folositor pentru copii și părinți să fragmentezi în așa hal anul școlar? Nici nu se obișnuiesc bine copiii cu școala, că hop vine vacanța! La fel și pentru părinți: ce vor face părinții care au serviciu cu copiii în aceste vacanțe dese? Unde-i vor duce?

Orașele mari, mai ales, sunt foarte eterogene. Este foarte greu pentru părinți să găsească pe cineva care să stea cu copiii când nu sunt acasă. Una este să găsești o soluție pe care s-o folosești de 2-3 ori pe an și alta este să găsești una aplicabilă la fiecare două luni!

Cui folosește asta? Cui folosește să plimbi copiii dintr-o colectivitate în alta atât de mult?

Apoi aflăm că se elimină tezele și se introduce o „evaluare standardizată digitalizată”, unde corectarea să nu se mai facă de către profesorii cu care elevul lucrează tot anul, ci să fie distribuită electronic către doi evaluatori, care nu se cunosc între ei. Poftim? Cine poate evalua mai bine munca unei persoane decât cel care i-a urmărit evoluția de-a lungul anului?

Există vreun studiu, vreo dovadă că nu sunt bune tezele? Pe baza a ce s-a luat această decizie? Nu cumva s-a luat pentru a depersonaliza și mai mult actul educațional? Cum vor corecta niște oameni care nu-i cunosc pe elevi, când poate nu vor înțelege nici scrisul unora dintre ei? Ce e nebunia asta fraților?

În loc să se elimine materii inutile care încarcă elevul, precum „dezvoltarea personală”?!, ministerul mai introduce una: săptămâna verde! Pe altarul ideologiei radicale, copiii vor fi învățați că vinovați pentru poluarea planetei sunt părinții lor care continuă să mânânce carne și să se încălzească folosind lemnele de foc. Nu giganții industriali – care în România nu există – ci noi suntem de vină!

Reaua-voință se vede din eliminarea tablelor cu cretă și înlocuirea lor cu table digitale. Păi bă nebunilor, ce e mai puțin poluant: o cretă sau un dispozitiv electronic care consumă curent și care necesită mentenanță?

Sunt atâtea școli în localități în care iarna cade curentul. Ce vor face „tablele inteligente” atunci? Ce vor face copiii când se vor strica? În loc să folosim ceea ce avem deja din belșug și este ieftin, adoptăm o soluție scumpă și complicată și consumatoare de resurse.

Ce om normal la cap poate adopta așa ceva?

Evident, toate aceste măsuri au fost luate de „experți” și aprobate de „partenerii sociali” ai MEN. Cine-s ăștia? Niște ONG-uri cu agendă radical-progresistă, cu zero reprezentativitate în societate. Ăștia sunt cei care au adus învățământul în starea aceasta, fiind opriți tocmai de oamenii cu capul pe umeri care au rămas în sistem.

În loc să elimine materiile ideologizate, să elimine ideologia din școli, să elimine media din gimnaziu la admitere – care generează mare parte din problemele legate de performanță și corupție – Ministerul elimină…tabla și creta!

Acest experiment trebuie denunțat de orice om cu capul pe umeri, care nu are alt scop decât acela de a crea o masă de idioți fără personalitate, fără identitate și fără țară. Cine tace este complice.

PARTENERI

WordPress RSS Feed Retriever by Theme Mason

WordPress RSS Feed Retriever by Theme Mason

Dragi prieteni,

Trebuie să știți: nimeni nu ne „editează” ideile și materialele publicate. Suntem oameni liberi. Dacă îți place și dorești să citești și în continuare materiale pe R3media, urmărește-ne pe Google News, Telegram, Facebook sau Twitter. Sau poți să te abonezi, gratuit, la Newsletter.

Înscrie-te la newsletterul R3Media

Te rog așteaptă puțin

Mulțumim! Bine-ai venit în comunitatea noastră

7 COMENTARII

  1. Acesta este un subiect amplu. Poate voi scrie sa va lamuresc cum stau lucrurile, dar s-a mai intimplat sa-mi pierd timpul si sa nu lasati sa apara postarea. In primul rind ceea ce se finalizeaza, acum, in Romania, a inceput chiar in anii 70! In general, distrugerea invatamintului si transformarea scolilor in fabrici de produs prosti pe banda rulanta a inceput in 1896 si aveti ca expmplu vestul luminos, despre care romanul s-a incapatinat sa-l creada un exemplu de urmat, nestiind si neintelegind nimic despre cele ce s-au petrecut sau se petrec in asa numitul vest, altfel disparut, total, dupa 1945, iar acum poate vedea in timp real, deoarece nenorocirile nu doar ca se tin lant. dar sint la vedere si izbesc fata oricui. Acum citiva ani v-am scris despre motivul complexelor de inferioritate ale multor romani fata de straini. Nestiinta, mindria si incapatinarea aduc consecinte pe care le vedem peste tot in ceea ce numim, nemotivat, societate romanesca, desi este una globalist-neoliberala, fara legatura cu ceea ce-a fost natia romana, iar dovezile sint multiple, putind fi admirate la tv sau pe strada, deci, fara efort. Romania a fost vesticizata, pt ca asta si-au dorit romanii, care nu s-au invrednicit, nici o secunda, sa vada ce anume cer. Au vrut invatamint “avansat”, ca-n vest si asta au primit! Cum, nu-i bine?! Viata bazata pe vise, inchipuiri si confuzii de tot felul nu-ti poate aduce nimic bun. A venit vremea ca romanul sa accepte ca s-a inselat singur, adica, stapinii straini n-au trebuit nici macar sa se oboseasca pt o manipulare, nici macar una simpla. Vedem ca romanul este ca anesteziat, acceptind orice fel de aberatii. De aici incolo doar Dumnezeu cu mila!

    https://www.amazon.com/Deliberate-Dumbing-Abridged-Charlotte-2011-05-03/dp/B01FGMTF02/137-5545626-5567819?psc=1

    Doar citittul ajuta! Din pacate, romanul n-a stiut acest lucru simplu!

    • Adaug parerea unui american, despre cartea de mai sus, care n-a beneficiat, vreodata, de calitatea scolii existenta la noi, pina in 89, chit ca declinul incepuse de la mijlocul anilor 70.

      RuggedShark
      5.0 out of 5 stars The case is unquestionable. See her invterviews on youtube as well.
      Reviewed in the United States on May 23, 2016
      Verified Purchase
      Yes, Charlotte Iserbyt discovered that there is and has been a plan which is executed by the Department of Education and associations prior to that to deliberately dumb down the U.S. population for purposes of creating a “scientific dictatorship” wherein you do not even realize you are a slave. You are being taught what to think – and by all means you are not to think for yourself.

      Sa retinem data la care a fost scrisa, 2016 si c-a stiut scopul, numidu-l. Ce faceau romanii la aceasta data?! Erau f preocupati cu Dragnea, cu PSD, PNL si tot felul de timpenii lipsite de orice sens! Deci, o carte scrisa in 1999, care lamurea problema invatamintului si care ar fi putut feri tara si neamul romanesc de dezastrele care au urmat. Dupa cum am scris, faptul ca taranimea parvenita a ocupat intregul stat si toate functiile de conducere, iar reprezentantii acestei caste a monopolizat intreg discursul social, ne-a distrus iremediabil, ca tara si neam. D-le Serbanescu l-ati vazut pe renumitul Ciuca in Polonia? L-ati auzit vorbind la un ecran, in parlament? Asa au fost, sint si vor ramine! Dovada este constituita de marele numar de napoleoni, care cred ca ei vor conduce lumea, neintelegind ca ceea ce spun Schwab si Harari este, in primul rind, valabil pt ei si familiile lor! Reusita planului inseamna intrarea in inutilitate a tuturor acestor indivizi. Este singura tema la care ar trebui sa se gindeasca, intens, daca pot.

  2. De ce cei din spatele statului să aibe monopol la ce și cum învață copiii noștri? Vor ei binele viitorilor oameni mari după cum ni-l vor nouă?
    Prin scoală nu e vorba de învățare ci de dresare!

  3. Foarte adevarat, pe baietii astia ii intereseaza doar controlul digital, integrarea intregii activitati de invatamant in sistemele globale de analytics si inteligenta artificiala, pentru a putea verifica fiecare profesor si elev, si ‘starpi’ deviationistii de la ideologiie pe care le vor implementa in scoli.
    Totul e facut in scopul distrugerii totale a invatamantului, proces inceput de la revolutie, dar accelerat in ultimii 2 ani de plandemie. Campeanu e doar o coada de topor care executa ce i se ordona, n-am nicio pretentie de la el.

  4. Vă rog să aruncați o privire la două exemple destul de palide de „desene animate” realizabile cu (de exemplu) GeoGebra:

    https://www.geogebra.org/m/x4zc6trw

    Mai sus, este vorba despre locul geometric al ortopolului ω al unei drepte mobile care rămâne tangentă unei parabole fixe date, în raport cu un triunghi fix. Când triunghiul fix este circumscris parabolei, ortopolul descrie (de trei ori) directoarea parabolei, altminteri (triubghiul înscris fiind încă în același cerc) ortopolul descrie drepte paralele directoarei. Dacă triunghiul este luat la întâmplare, ortopolul descrie o cubică (curbă de gradul trei). Puteți distinge care ortopol corespunde cărui triunghi (și aceleiași drepte mobile, tangente parabolei) fiindcă au aceeași culoare (și același indice). Ortopolul este variabil fiindcă dreapta este variabilă.

    Încă un exemplu:

    https://www.geogebra.org/m/ryekw3qk

    Aici se vede că o conică a celor nouă puncte asociată unui punct P și unui triunghi ABC (elipsa violetă) și locul geometric al ortopolului unei drepte mobile (față de același triunghi ABC) ce trece prin punctul fix Q izogonal conjugat lui P față de ABC (elipsa albastră) au axe paralele.

    Dacă apăsați pe butonul din stânga jos veți porni dreapta mobilă.

    Vă vine să credeți că așa ar trebui să arate geometria de liceu ? (Afirmațiile de mai sus sunt relativ ușor demonstrabile, nu sunt enunțate pur și simplu pe baza a ce arată tehnologia pe ecran.) Ion Barbu m-ar crede.

    Aveți curaj să profitați de libertatea din Democrație ca să porniți o școală paralelă (cu cea oficială), online, la standarde de secol 21 ? Vreți să vedeți ce se va întâmpla dacă încercați ? (Exagerez, desigur: nu va fi nevoie să se întâmple nimic, fiindcă Prostimea nu vă va sprijini.) Aveți curaj să o faceți ȘI în ciuda Prostimii ? (De părinți vorbesc, cărora Democrația le-a luat până și școala – ce „suveranitate”, ce „bogății de sol/subsol”, ce șomaj, prostituție ETC. – le-a luat și școala, iar ei habar n-au!)

    Cunoașteți elevi de liceu, să îi întrebați ce fac ei la școală și dacă n-ar vrea să învețe (așa cum ar fi trebuit!) așa ceva la școală, în clasă ?

    Aveți cu/pentru ce/cine ? DE VRUT VREȚI ? Înțelegeți ce ar fi trebuit să scrieți în articolele nenumărate despre învățământ pe care le publicați ?

    Mulțumesc.

  5. D-le Șomănescu,

    Deci problema este internațională ? Sigur nu v-am contaminat eu ?

    Unde este colaborarea jurnaliștilor Europei, să o arate ?

    Mi-a răspuns cineva de-aici vreodată dacă imaginile din Vest, postate de ei înșiși, arată familiar ?

    https://www.youtube.com/watch?v=wWPxdsZ2oyg
    https://www.youtube.com/watch?v=eDAE0uy2zD4&t=39s
    https://www.cbc.ca/news/canada/manitoba/watch-how-s-your-math-1.1059801?cmp=rss

    L-a întrebat cineva pe Mircea Platon ce a semnat România cu FMI și BM care o obligă la așa ceva ?

    https://www.youtube.com/watch?v=29bFI9MFPcU

    L-a întrebat cineva de ce vorbește de parcă România ar fi o excepție ?

    Pe de altă parte, … dvs. nu spuneți dacă dvs. știți vreun exemplu de exemplu pozitiv de tehnologizare a învățământului – așa că vă spun eu unul. Ați auzit de GeoGebra ? Nici eu, până acum câțiva ani.

    Priviți-i!

    http://www.geogebra.org/

    Știți ce matematică ar putea face elevii acolo ? Vă spun eu: NE-BU-NI-E! Ion Barbu ar fi admis-o.

    Știți ce fac acolo escrocii ? (Puteți vedea mulți dintre ei la secțiunea „People”!) O grămadă de experți în educație trântesc acolo câte-o imagine (interactivă, frumoasă) cu care iau piuitul vizitatorilor, care niciodată nu învață matematica necesară fie doar și creării acelor imagini, nicidecum investigării lor!

    Stilul acesta duplicitar vă pune în situația de a ridiculiza ignorant facilități incredibile ale științei și tehnologiei, fiindcă nu le spuneți oamenilor în față că în școlile Democrației nu se face carte, deci tehnologia este o inutilitate batjocoritoare (și că majoritatea populației școlare nu ar putea nici în condiții ideale să o folosească extensiv, fiindcă omul cu interes mediu pentru cunoaștere nu are cunoștințele necesare pentru a evolua într-un mediu sofisticat precum cel oferit de tehnologie Iar omul mediu real al zilelor noastre este practic analfabet.). Este ca și cum eu m-aș plânge că nu îmi mai ajung computerele comerciale, că vreau un … supercomputer!

    Aveți vreun jurnalist profesionist care să se ocupe de așa ceva (starea mondială a învățământului în Democrație)? AVEȚI ? Bulgaria o are pe Dilyana Gaytandzhieva – în altă direcție – noi nu avem niciunul!

    https://www.youtube.com/watch?v=T4flOG0L0Ds&t=1s

    Mulțumesc.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Articole populaR3 în ultimele 24 h

Articole R3laționate