marți, septembrie 30, 2025
ȘTIRIKaufland își cere scuze pentru „mango copt în copac din Spania“: ...

Kaufland își cere scuze pentru „mango copt în copac din Spania“: A fost o eroare de etichetare

Compania Kaufland își exprimă regretul pentru situația sesizată de R3media, în care un magazin al acestui retailer a vândut „mango copt în copac din Spania“, dar mai jos, era scris că țara de origine este Peru.

Într-un comunicat trimis pe adresa redacției R3media, Kaufland a menționat că produsul vine din Spania, dar a existat o neconcordanță la etichetare.

„Ne cerem scuze pentru situația semnalată. În urma verificărilor interne, împreună cu echipa din magazin, am constatat că produsul provine din Spania, iar neconcordanța a fost cauzată de o eroare punctuală de etichetare, pe care încercăm permanent să o prevenim.

Rămânem deschiși în comunicarea cu clienții noștri și facem eforturi constante pentru a oferi o experiență cât mai plăcută la cumpărături”, precizează cei de la Kaufland.

CITEȘTE MAI MULT

PARTENERI

Loading RSS Feed

Loading RSS Feed

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

38,500FaniÎmi place

CELE MAI CITITE 24 h

Articole RELAȚIONATE