News ȘTIRI Castelul Bran, pierderi de milioane de euro și jumătate din angajați trimiși...

Castelul Bran, pierderi de milioane de euro și jumătate din angajați trimiși acasă, din cauza restricțiilor impuse în pandemie

Urmele restricțiilor impuse în contextul pandemiei încep să se simtă din ce în ce mai acut în economie, agenții economici fiind obligați să renunțe la o parte din angajați, pe fondul pierderilor financiare înregistrate în acest an.

Este și cazul Castelului Bran, care de la un milion de vizitatori și încasări de șapte milioane de euro în 2018, urmează să renunțe la jumătate din angajați, informează Digi24, care citează Mediafax.

Potrivit sursei citate, Castelul Bran, cu vânzări de aproape 7 milioane de euro, în 2018, are pierderi de 90 la sută din cauza pandemiei. De la 1 octombrie, doar 67 de angajaţi vor mai rămâne la castel, din 115.

„Din cauza situaţiei economice a fost nevoie să recurgem la disponibilizări, jumătate din colegii noştri au trebuit să ne părăsească. S-au închis două magazine şi restaurantul castelului. Scăderile au fost drastice, funcţionăm la 10 la sută din capacitate atât ca vizitatori, cât şi venituri. Pentru iarna asta mizăm pentru expoziţia de la etajul 4 care sperăm să aducă vizitatori. Suntem o zonă liberă de covid. În 7 luni nu am avut nicio infecţie pentru că s-a investit major în respectarea normelor de igienă. Înainte de pandemie, în primele două luni din an, numărul vizitatorilor a crescut cu 30 la sută faţă de aceeaşi perioadă din 2019. Apoi, locul a fost închis două luni şi jumătate”, a explicat Cristina Pavel, ghid în cadrul castelului Bran, potrivit Mediafax.

Castelul Bran, finalizat în 1388, a fost denumit iniţial Turciu, în română. Este unul dintre cele mai importante obiective turistice din ţară, iar în 2018 a atras pentru un milion de vizitatori. Profitul a fost de 3,4 milioane de euro.

 

 

 

Dragi prieteni,

dacă doriți o presă independentă, trebuie s-o susțineți. În România, mediul economic este conectat la sistemul globalist și nu există, precum în Statele Unite sau alte țări, companii care să-și asume cauze conservatoare și/sau naționale.

Recenta criză a arătat câtă nevoie există pentru o presă independentă, care să nu depindă de subvențiile guvernamentale și de banii multinaționalelor.

Nimeni nu-mi „editează” ideile și materialele publicate. Sunt un om liber. Dacă dorești să ai ce citi în continuare, contribuie și tu printr-o donație, oricât de mică. Împreună, putem reuși multe.

Mulțumesc.

Mihai Șomănescu
Publisher R3Media

MAI MULTE DE LA ACELAȘI AUTOR

IMPORTANT

Campania R3Media a strâns 3.440 de lei din cei 17.561 lei...

Dragi prieteni ai R3Media, sunteți extraordinari! Campania de donații pentru luna septembrie s-a încheiat ieri cu un bilanț care mi-a depășit așteptările: din necesarul de...

Cele mai citite

Articole relaționate