Pentru orice antreprenor care își dorește ca afacerea lui să prospere economia de timp și optimizarea cheltuielilor ar trebui să reprezinte o prioritate. Ca specialist în marketing posesor al unei agenții digitale însă, este complicat de cele mai multe ori să economisești timp și bani dacă vrei să faci totul ca la carte, mai ales dacă te bazezi doar pe metode tradiționale. Pe de altă parte, nimeni nu spune că trebuie să faci totul singur, mai ales în ziua de azi când există câte un tool aproape pentru orice și automatizarea a devenit un aspect atât de important în viața noastră.
De fapt, astăzi, în societatea alertă în care trăim, cine nu a descoperit încă avantajele automatizării și nu a început să automatizeze procesele de lucru din cadrul companiei sale, are de pierdut.
Special pentru agențiile digitale de exemplu, s-a lansat Publyo ™, un sistem CRM care permite implementarea unor campanii profesionale de advertoriale în doar câteva minute și oferă utilizatorilor săi avantaje pe care prin niciun alt tool existent pe piață nu le pot obține.
Publyo ™ a fost lansat anul trecut de către agenția digitală Oblyo și este disponibil pe bază de abonament tuturor celor care au o agenție digitală și specialiștilor în marketing online. Există mai multe tipuri de Abonamente Publyo ™ CRM, din care fac parte și pachete complete special create pentru agenții.
Cu un astfel de abonament, cu toate că există un tarif lunar care trebuie plătit pentru a beneficia de serviciile Publyo ™, o agenție digitală poate economisi enorm de mult timp, dar și bani.
Cum să economisești timp și bani folosind Publyo ™?
La capitolul timp, Publyo ™ reduce la minim durata de execuție a unei campanii digitale prin principalele sale funcții care constau în planificare, monitorizare și raportare.
Funcția de planificare permite utilizatorilor Publyo ™ să organizeze o campanie de advertoriale, de la A la Z, în doar câteva minute. Cu Publyo ™, tot ce trebuie să faci ca să pui la punct o campanie de advertoriale este să introduci în niște casete din sistem detaliile cu privire la fiecare articol în parte, adresele de email ale writerilor care vrei să scrie materialele, adresele publisherilor și pe cea a clientului tău și datele de predare și publicare ale articolelor. Și asta este tot. De restul se ocupă Publyo ™ până în cele mai mici detalii.
Pe măsură ce fiecare material solicitat este gata, writerii tăi sau cei din echipa Publyo ™, în funcție de cum preferi, trimit textele clienților tăi, iar dacă aceștia își dau acordul, ele ajung mai departe către publisher odată ce au fost publicate.
După ce au fost postate pe internet, Publyo ™ te informează cu privire la link-ul de publicare și întocmește la cerere și un raport cu toate materialele din campanie. Iar vestea cea mai bună este că monitorizează în permanență starea articolelor publicate prin el astfel încât, în cazul în care apar modificări în cadrul lor sau pur și simplu dispar din publicațiile gazdă, Publyo ™ îți trimite o notificare și le cere și publisherilor să remedieze problema.
În ceea ce privește banii, Publyo ™ te ajută să economisești oferindu-ți în primul rând un set de articole gratuite, pe diferite publicații online din România cu autoritate foarte mare, din diferite nișe, pe care le poți vinde clienților tăi și câștiga mai mult chiar decât valoarea abonamentului Publyo ™.
De asemenea, un abonament Publyo ™ îți oferă acces și la shop-ul intern al sistemului unde poți găsi publicații foarte populare din țara noastră la o fracțiune din prețul cu care se vând în piață. Iar pentru că banii pe abonament îi poți recupera din articolele gratuite primite lunar, fiecare euro economisit folosind shop-ul Publyo ™ se transformă pentru tine într-un câștig în plus.
Cu alte cuvinte, agențiile care folosesc Publyo ™ sunt cu un pas înainte tuturor celorlalte unde încă se lucrează în mod analog și încă nu s-a descoperit puterea automatizării.