ACTUALITATELoredana Floarea este noul Director de Comunicare și Relații Publice al CFiR

Loredana Floarea este noul Director de Comunicare și Relații Publice al CFiR

Carieră Feroviară în România (CFiR) are un nou Director de Comunicare și Relații Publice, în persoana doamnei Loredana Floarea, informează un comunicat trimis redacției.

CFiR a decis să-și extindă echipa, începând de săptămâna aceasta, adăugând un accent suplimentar pe zona Comunicării și PR-ului la cel mai înalt nivel, cu scopul final de a-și promova cauza – îmbogățirea resursei umane în domeniul feroviar și cel al transportului urban pe șină din România.

Întrucât echipa CFiR a îmbrățișat sloganul în care crede cu tărie: pentru a evolua trebuie să te schimbi și pentru a deveni perfect trebuie să te schimbi adesea, a creat funcția de director comunicare și relații publice, Loredana Floarea fiind prima care deține această poziție în cadrul organizației.

Loredana Floarea are o experiență de peste 12 ani în domeniul larg al Comunicării și vine din mediul privat, unde vreme de cinci ani a condus cu mână de fier propria firmă de PR, Comunicare și Organizare de Evenimente, călăuzindu-se după un principiu personal: „PR-ul este inima unui business”. De-a lungul carierei a coordonat destinele mai multor echipe, atât în mediul privat, cât și în mediul public.

Loredana Floarea este noul Director de Comunicare și Relații Publice al CFiR

Înainte de a-și scrie propria poveste în lumea antreprenoriatului, a deținut funcția de Purtător de Cuvânt la „Autoritatea pentru Supravegherea și Protecția Animalelor” din cadrul Primăriei Municipiului București; a fost Specialist în Relații Publice la Editura SC. ACT și POLITON SRL.; Responsabil PR în cadrul Proiectului European POSDRU „DIMITRA”; Responsabil PR și Director Comunicare simpozion medical organizat la București, în parteneriat cu Israelul; Expert Accesare Fonduri Structurale și de Coeziune Europene, dar și Consilier în cadrul Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale, loc în care avea să-și înceapă cariera în administrația publică centrală.

Ambițioasă din fire, nu s-a oprit aici, ci a fost pe rând consilier, consultant, director de comunicare și imagine, director de campanie, consilier personal, strateg al unor importanți oameni de stat și antreprenori din România.

„Simt o mare responsabilitate odată cu preluarea acestei poziții, care presupune să duc organizația la un alt nivel, organizație care face parte dintr-o industrie greu încercată în zilele noastre. Nu este doar o onoare, este și o mare provocare. Plec la drum cu un optimism debordant și am de gând să particip la un efort susținut alături de echipa CFiR pentru ca munca și rezultatele noastre să iasă dinspre întuneric la lumină. Astfel, intenționăm să aducem realitatea din teren cât mai aproape de public. În strategia mea de PR, îmi propun să deschid noi fronturi, cu obiective bine stabilite la care voi adăuga o injecție de prospețime și autenticitate. Cred cu tărie că putem construi poduri acolo unde este secetă, unde nu există apă, iar primul pas a fost făcut deja. Am început puternic prin crearea și asumarea următorului Motto: CFiR – Schimbăm macazul carierei tale! Ne vedem în VÂRF!, iar în jurul acestui slogan este construită și va fi implementată întreaga strategie de PR”, a spus Loredana Floarea, Director de Comunicare și Relații Publice al CFiR.

Loredana Floarea este absolventă a „Facultății de Comunicare și Relații Publice” din cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative (SNSPA). Are studii post universitare de securitate și apărare, desfășurate în cadrul Universității Naționale de Apărare „Carol I”, respectiv de analiză și soluționare de conflict, desfășurate în cadrul „Departamentului de Relații Internaționale și Integrare Europeană„ din cadrul SNSPA, precum și numeroase cursuri de formare profesională.

MAI MULTE DE LA ACELAȘI AUTOR

Dragi prieteni,

dacă doriți o presă independentă, trebuie s-o susțineți. În România, mediul economic este conectat la sistemul global și nu există, precum în Statele Unite sau alte țări, companii care să-și asume susținerea cauzei naționale.

Recenta criză a arătat câtă nevoie există pentru o presă independentă, care să nu depindă de subvențiile guvernamentale și de banii multinaționalelor.

Trebuie să știți: nimeni nu-mi „editează” ideile și materialele publicate. Sunt un om liber. Dacă îți place și dorești să citești și în continuare materiale pe R3media, contribuie și tu printr-o donație, oricât de mică. Împreună, putem reuși multe.

Mulțumesc.

Mihai Șomănescu
Publisher R3media

4 COMENTARII

  1. de ci pentru tanti asta „s-a creat” o functie. asta imi aminteste de parcursul lui ciolosh-sorosh, pentru care se inventau functii pentru ca ordinul venea din afara. TREBUIA numit intr-o functioe decisiva, tovarashelul. asa si tantica asta: o „pregatita” securice sorosh intru distrugerea pe bune a cfr.
    „pentru a evolua trebuie să te schimbi și pentru a deveni perfect trebuie să te schimbi adesea, A CREAT FUNCTIA de director comunicare și relații publice, Loredana Floarea fiind prima care deține această poziție în cadrul organizației.”

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Cele mai populaR3 articole

Articole R3laționate

IMPORTANT

Fiți LEI pentru R3: Am strâns 4.063 de lei din 45.000,...

Dragi prieteni, aici o să vă țin la curent cu campania de donații pe care am început-o pe 1 iulie 2021 și care se termină...