duminică, decembrie 1, 2024
ACTUALITATEȘuncă pe înghețată și sute de produse nesolicitate : McDonald's renunţă la...

Șuncă pe înghețată și sute de produse nesolicitate : McDonald’s renunţă la inteligența artificială după prea multe comenzi greșite

Gigantul fast-food McDonald’s renunță la Automated Order Taker, sistemul său de inteligența artificială conceput pentru a colecta comenzi deoarece programul instalat în mii de restaurante drive-through a făcut prea multe erori în colectarea comenzilor automate, scrie La Stampa, citat de Rador Radio România, conform Știripesurse.

Automated Order Taker, un experiment care a făcut primii pași în 2021, s-a dovedit a avea multe lacune în a înțelege ceea ce cereau clienții. Sarcina lui era să asculte comanda și să o comunice echipei, care ar fi avut grijă – conform obişnuitei viteze a lumii fast-food – să o pregătească. Numai că de-a lungul timpului s-au verificat prea multe nereguli între cerere și livrare.

Potrivit cifrelor furnizate de Peter Saleh, un analist intervievat de postul american CNBC, acuratețea inteligenței artificiale McDonald’s este de puțin peste 80%. Ceea ce înseamnă că o comandă din cinci era greșită.

Preluarea automată a comenzilor a dat naștere multor combinații culinare îndrăznețe, sau unor neînțelegeri greu de gestionat, aşa cum au raportat mai mulți utilizatori pe rețelele de socializare: topping de bacon pe o înghețată, zeci de pahare de ceai cu gheață în loc de unul singur, livrări nesolicitate de sute de „nuggets”, chifteluţele de pui caracteristice lanțului de fast-food, sau multe cazuri de clienţi care pur și simplu nu au reușit să-şi trimită comenzile.

„După o analiză atentă, McDonald’s a decis să pună capăt parteneriatului nostru actual cu IBM pentru AOT, tehnologia urmând a fi dezactivată până la data de 26 iulie 2024 în toate restaurantele”,a anunțat Mason Smoot, Chief Restaurant Officer al McDonald’s SUA.

Sistemul a fost dezvoltat în parteneriat cu IBM, una dintre principalele multinaționale IT. Procesul a început în 2021 și a implicat doar o mică parte din cele 13.000 de magazine McDonald’s din State. Potrivit CNBC, la baza problemei de comunicare dintre clienți și software s-a aflat dificultatea acestuia din urmă de a înțelege dialectele și accentele.

 

CITEȘTE MAI MULT

PARTENERI

Loading RSS Feed

Loading RSS Feed

 

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

38,500FaniÎmi place

CELE MAI CITITE 24 h

Articole RELAȚIONATE