joi, martie 28, 2024
ACTUALITATEPublicitarul Șerban Alexandrescu insinuează că scepticii vaccinării sunt „cetățeni români din secolele...

Publicitarul Șerban Alexandrescu insinuează că scepticii vaccinării sunt „cetățeni români din secolele IX – XIII”, „refuznici, trumpiști”. Vrea pedepse de 20 de ani

Șerban Alexandrescu, directorul agenției Headvertising, a oferit impresiile sale despre cum ar trebui să arate campania de vaccinare anti covid, într-un interviu oferit siteului iqads.ro.

Astfel, el cere ca pe lângă informare, campaniile să conțină și o parte de „bici”. Alexandrescu ar vrea să li se arate celor care au alte opinii decât cele oficiale și ce riscă dacă vor continua să și le exprime.

Citești și ajuți! Cumpără cartea: Evul întunecat, noua moralitate de Joseph Sobran și vei contribui la susținerea siteului R3Media

„Comunicarea nu este un panaceu pentru genul ăsta de obiectiv. Pe lângă copywriter, mai trebuie si un polițist, pe lângă art director mai trebuie si un judecător. Pe lângă regizor mai trebuie si un consilier județean.

Nu e destul zăhărelul fără bici – sau măcar un mâner de bici care sa se întrezărească un pic ieșit dintr-un buzunar. Când toți „patrioții” si „spiritele libere” ițiți din fermele de troli știu că nu riscă nimic făcând ceea ce fac, e ca si cum ai juca fotbal la deal”, a spus el.

În același timp, el îi numește pe scepticii vaccinării drept „cetățeni români din secolele IX – XIII”, aceștia fiind ajutați, în opinia sa de „troli”.

Hrănește bine(le)!Cumpără suplimentul alimentar Propolis mielat (tinctură de propolis cu miere) și vei contribui la susținerea siteului R3Media

„Până una-alta, vad ca se duc aceleași lupte corp la corp prin tranșeele facebook-ului intre cetățenii români din sec. XX & XXI, si cetățenii români din sec. IX & XIII plus aliații lor, trolii plătiți.

Troli cărora eu le-aș da 20 ani without parole pentru subminarea economiei naționale si a sănătății publice. Să vedem după aia cine se mai angajează în antreprize din astea”, a continuat publicitarul.

Alexandrescu admite că preoții este bine să fie implicați, pentru că „clar, e mai bine să fie decât să nu fie – într-o țară care acum un secol avea peste 80% populație rurală, și în care în cvasi-totalitatea cabinetelor medicale și notariale e plin de icoane in 2021”.

Directorul de la headvertising scrie despre faptul că cei care refuză să se vaccineze, „daQopat refuznic, botnițar și trumpist”, poți fi convinși dacă li se refuză anumite servicii în lipsa vaccinului.

„Oricât de daQopat refuznic, botnițar și trumpist ai fi, când nevasta-ta vrea musai în Grecia la vară, probabil ca o sa te vaccinezi, că nu vrei haos in casă. Bineînțeles, n-o sa spui nimănui că te-ai vaccinat; dar te vei vaccina, chiar și așa, pe șestache”, a spus băimăreanul.

În final, el a sugerat că statul ar trebui să creeze o campanie bazată pe dezbinare, între „partidul vaccinist” și opoziția la acesta.

„Și știm din experiență ca nu e imposibil sa ai campanii „diferite” pentru același brand/obiectiv care sa meargă in paralel. Fie si numai dacă extrapolam metodele campaniilor politice americane vedem ca așa ceva e absolut normal in comunicarea de masă; chiar daca brandurile comerciale de obicei evită să o facă.

Pentru ca asta ar trebui sa fie campania asta de vaccinare: sunt de fapt niște „alegeri” intre 2 partide, iar noi ar trebui sa ii determinam pe oameni sa voteze – nu cu ștampila pe hârtie, ci cu acul în braț – pentru partidul vaccinist”, a încheiat Alexandrescu.

CITEȘTE MAI MULT

PARTENERI

Loading RSS Feed

Loading RSS Feed

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

38,400FaniÎmi place

CELE MAI CITITE 24 h

Articole RELAȚIONATE