marți, iulie 16, 2024
ACTUALITATEReprezentanţii TikTok promit modificări ale aplicaţiei pentru a respecta regulile UE

Reprezentanţii TikTok promit modificări ale aplicaţiei pentru a respecta regulile UE

Platforma de partajare a videoclipurilor TikTok a anunțat modificări pentru a respecta regulile UE, printre acestea inclusiv posibilitatea utilizatorilor europeni de a dezactiva funcția care provoacă dependență, cea care arată conținut în funcție de interesele fiecărui utilizator.

Conform noilor reguli, giganții internetului vor fi obligați să ia măsuri mai puternice în ceea ce privește confidențialitatea datelor, protecția copiilor, dezinformarea și discursul instigator la ură.

Cei mai mari 19 jucători de pe web, inclusiv TikTok, precum și Amazon, Apple, Google, Meta și Microsoft, au termen până pe 28 august să se conformeze, în caz contrar, se vor confruntă cu amenzi mari.

Comisarul european care supraveghează piața digitală, Thierry Breton, a avertizat TikTok luna trecută să accelereze adoptarea noilor standarde, informează Euractiv.

Respectând acest avertisment, TikTok a spus că va permite utilizatorilor din Europa „să dezactiveze personalizarea”, referindu-se la feedul „Pentru tine”, care îi face pe oameni să vizioneze videoclipuri cu conținut recomandat în funcție de interesele lor personale.

În schimb, utilizatorii europeni pot obține videoclipuri populare din locurile în care trăiesc și din întreaga lume, a transmis TikTok într-un comunicat.

Datorită funcțiilor sale de editare și unui algoritm bazat pe inteligență artificială, TikTok este popular, în special în rândul publicului mai tânăr, și are peste un miliard de utilizatori. Cu toate acestea, a fost supus unui atent control occidental cu privire la legăturile sale cu China. Proprietarul său, ByteDance, este chinez, dar compania neagă că se află sub tutela Beijingului.

TikTok a transmis că alte măsuri pentru a asigura conformitatea cu Legea privind serviciile digitale a UE includ facilitarea raportării de conținut ilegal pentru utilizatorii europeni și interzicerea publicității direcționate pentru utilizatorii din Europa cu vârsta cuprinsă între 13 și 17 ani.

A adăugat că va fi, de asemenea, mai transparent cu privire la deciziile sale de moderare a conținutului, oferind utilizatorilor mai multe informații despre motivul pentru care un videoclip a fost eliminat.

„Vom continua nu numai să ne îndeplinim obligațiile de reglementare, ci și să ne străduim să stabilim noi standarde prin soluții inovatoare”, a transmis TikTok.

CITEȘTE MAI MULT

PARTENERI

Loading RSS Feed

Loading RSS Feed

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

38,500FaniÎmi place

CELE MAI CITITE 24 h

Articole RELAȚIONATE