Politizarea muzicii
La un concert de rock pe care ai dat bani, te aștepți să ai rock. Nu manele mediocre, grobiene cu mesaje primitive despre bani și dujmani. Rockul era despre rebeliune și independență, nu despre conformism ideologic. Nu ascult Coldplay, dar se știe că trupa a ajuns doar o corporație producătoare de muzică comercială de masă și mai nou orice corporație profitabilă trebuie să bifeze și la mesajul ideologic dominant al cultului „diversității”. Deci oamenii au adus nu doar muzica lor comercială ci și o agendă politică de a sprijini pasă-mi-te „minoritarii”. Să ne dea lecții de empatie, mă înțelegeți. Ei oameni buni, superiori – noi oameni răi, inferiori. Ei fac o lume mai bună, sunt civici și dedicați. Nu fac profit ca orice corporație ci ei militează.
Marea băgare pe gât
Dacă dai bani pe rock dar primești manele plus predici moralizant-ideologice că trebuie să „evoluezi”, nu ai voie să huiduești, ci – cum spune Sorin Ioniță să aplauzi și să stai la locul tău. Manelele sunt folosite de multă vreme drept pivot al noii reeducări. Acest gen grobian și primitive care vorbește doar despre bani, dujmani și curve, a devenit stindardul omului nou bine reeducat. Mai nou dacă nu celebrezi manelele ești rasist, om rău la suflet. Nu ești om cu gusturi diferite sau chiar superioare. Nu. Ești om rău. Nu ești solidar. Nu ești civilizat. Nu ești European. Vin influensării plini de virtute afișată să-ți dea lecții, să te moralizeze, să te facă la empatie, mânca-ț-aș!
Omul nou trebuie să aplaude
Românii sunt rasiști dacă nu înghit supurațiile reambalate ale mahalalei și nu celebrează subcultura minoritarilor bazată de cultul banului și ciuda făcută dujmanilor. Ești ioropean numai și numai dacă apreciezi analfabeții cu versuri imbecile și văicăreală siropoasă. Dacă nu apreciezi ești xieeenofob. Omul nou iubește și aplaudă civilizat maneaua. Este empatic și civic. Și mai ales: stă la locul lui nu are valori căci fiind român, riscă să o dea pe rasism, misoginie sau homofobie. Ieri Erika Isac – nulitatea spurcată la gură. Azi imberbul incult kitsch-os și lălăiit. Orice pseudo-artist care o bagă pe aia cu feminismul, pe aia cu discriminarea rasială sau de gen este noul artist al omului nou bine reeducat. Eurovision scrie pe noi, turma a fost reeducată, vopsită în curcubeu și antidiscriminare unsuroasă iar acum aplaudă hipnotizată ce zic televiziunile că trebuie să aplaude. Tovarăși, stați la locurili voastre și aplaudați!
Fluieratul si huiduitul nu au fost gesturi de ura sau rasism ci de refuz, pana la ura mai este mult, spectatorii au refuzat ce li s-a servit pe nepusa masa. In timpul prezentarii artistului manelist nimeni nu a scos vre-un sunet din tribune. Maneaua a inceput cu niste vocalize aaa, auu, ooo cam 30 secunde, si abia dupa ce au inceput versurile au pornit fluieraturile si huiduielile, eu unul ma asteptam sa cante ceva impreuna cu mr. Chris nicidecum ceva fara nici o legatura cu genul Coldplay. Se stia cine este artistul manelist inca de cand a aparut pe scena.
Ai grijă ce spui. AUR este partidul țiganilor.
Filip, io cre că tu ești partidul țiganilor
la concertu de Anu Nou
in Vienna ar merge o termo-nucleara:
pt. ce ne-au facut!
(“Viena e intruchiparea incestului”-A.Hitler)
pe langa asta, polarizarea societatii pe un nimic adus la rang de chestiune cruciala e o gaselnita buna pt a nu se mai discuta de alegeri, care au trecut pe planul 2 dupa basaba ala
multi au picat in plasa, discutia nu e despre muzica, acolo e clara treaba, nu avea ce cauta boschetarul ala, nu ca colplay ar fi mai de soi, dar aici e un scandal fabricat, se vede si dupa mediatizarea facuta de ziaristii cu epoleti gen tolontan. Ce vor sa arate? Poate sa polarizeze societatea, sa provoace reactii asociate cu rasismul si o baza de discutii viitoare despre extremismul romanilor?