ACTUALITATE Ministrul Educației, Monica Anisie, lansează o campanie de informare în licee privind...

Ministrul Educației, Monica Anisie, lansează o campanie de informare în licee privind transplantul şi promovarea donării de organe

Ministrul Educaţiei şi Cercetării, Monica Cristina Anisie şi directorul executiv al Agenţiei Naţionale pentru Transplant, dr. Radu Zamfir, au semnat un protocol de colaborare pentru implementarea campaniei naţionale „Transplantul înseamnă VIAŢÄ”, a informat, sâmbătă, Ministerul Educației.

În baza acestui protocol, specialiştii Agenţiei Naţionale de Transplant vor susţine prezentări, gratuit, în format interactiv, despre transplant, în cadrul orelor de dirigenţie, al orelor de Educaţie pentru sănătate şi în cadrul programului „Şcoala altfel”, se precizează în comunicatul de presă.

De asemenea, potrivit sursei citate, se urmăreşte promovarea actului altruist de donare prin prezentarea de către specialiştii Agenţiei Naţionale de Transplant a informaţiilor corecte şi reale privind importanţa şi rolul donării şi al transplantului de organe, ţesuturi şi celule.

Totodată, protocolul prevede şi organizarea unui concurs artistic (secţiuni: desen, pictură, grafică) pentru promovarea donării şi transplantului.

„Educaţia privind activitatea de transplant reprezintă un segment de maxim interes naţional în salvarea de vieţi omeneşti. Iar primele cunoştinţe trebuie dobândite în şcoală! Cred că e important ca elevii de liceu să fie informaţi cu privire la ce înseamnă transplantul, ce implică donarea şi ce se întâmplă cu pacienţii aflaţi pe listele de aşteptare”, a declarat Monica Cristina Anisie, potrivit comunicatului MEC.

„Transplantul înseamnă VIAŢÄ” este o campanie de informare asupra activităţii de transplant şi promovare a donării de organe, ţesuturi şi celule de origine umană, desfăşurată în sistemul public de educaţie din România.

 

Dragi prieteni,

dacă doriți o presă independentă, trebuie s-o susțineți. În România, mediul economic este conectat la sistemul globalist și nu există, precum în Statele Unite sau alte țări, companii care să-și asume cauze conservatoare și/sau naționale.

Recenta criză a arătat câtă nevoie există pentru o presă independentă, care să nu depindă de subvențiile guvernamentale și de banii multinaționalelor.

Nimeni nu-mi „editează” ideile și materialele publicate. Sunt un om liber. Dacă dorești să ai ce citi în continuare, contribuie și tu printr-o donație, oricât de mică. Împreună, putem reuși multe.

Mulțumesc.

Mihai Șomănescu
Publisher R3Media

MAI MULTE DE LA ACELAȘI AUTOR

IMPORTANT

Campania R3Media a strâns 8.312 de lei din cei 17.561 lei...

Dragi prieteni ai R3Media, sunteți extraordinari! Campania de donații pentru luna septembrie s-a încheiat ieri cu un bilanț care mi-a depășit așteptările: din necesarul de...

Cele mai citite

Articole relaționate