miercuri, aprilie 17, 2024
ACTUALITATE„La Mama” a decis să recruteze doar angajați români în restaurantele sale:...

„La Mama” a decis să recruteze doar angajați români în restaurantele sale: Trebuie să dăm șanse forței de muncă din România și să fim atractivi pentru cei care se gândesc să plece afară

Rețeaua de restaurante „La Mama” a declarat că a hotărăt să angajeze doar români , într-un efort de a oferi o „șansă forței de muncă din România”, care pleacă peste hotare, se arată într-un comunicat al companiei, redat de economica.

Astfel, Cătălin Mahu, proprietarul rețelei de restaurante „La Mama” spune că a decis în urmă cu câteva luni să angajeze doar oameni din piața românească, colaborând inclusiv cu școlile de meserii și angajând chiar și persoane cu dizabilități. El subliniază necesitatea de a da șanse forței de muncă din România, menționând că pentru noile sale locații va angaja peste 100 de persoane.

„Astăzi oamenii își înțeleg mult mai bine jobul. Faci cu mai puțini oameni ceea ce făceai în trecut, pentru că angajații s-au educat. În restaurantele noastre am decis acum câteva luni să luăm oameni doar din piața românească. Dacă nu dăm șanse forței de muncă din România, va pleca afară și ne vom plânge că pleacă. Trebuie să dăm șanse și să fim atractivi pentru cei care se gândesc să plece afară. Pentru noile locații pe care urmează să le deschidem, vom avea nevoie de aproximativ 100 de angajați. Pentru aceasta, colaborăm cu Școlile de meserii și angajăm și persoane cu dizabilități, pentru că trebuie să întoarcem comunității binele pe care îl primim”, a subliniat Cătălin Mahu, proprietareul rețelei de restaurante „La Mama”.

Compania a avut în 2023 o creștere a cifrei de afaceri de 15% față de 2022 și plănuiește pentru acest an extinderea cu încă două, trei locații, în care să investească două milioane euro.  Cătălin Mahu spune că această creștere este datorată menținerii unei politici corecte de prețuri, dar și alegerii ingredientelor de calitate.

„Prețurile noastre au crescut cu mai puțin decât cele la materia primă. Să nu uităm că prețul uleiului s-a dus de la trei lei la nouă lei. Noi, în industria de restaurante, am fost nevoiți să fim tampon între aceste scumpiri și clienți. În lanțul nostru schimbăm prețurile de două ori pe an. Dacă le-am stabilit în martie, până în septembrie nu m-am atins de ele, indiferent ce s-a întâmplat. În perioada aceasta, le-am majorat între 20 și 40%”, a mai adăugat Cătălin Mahu.

CITEȘTE MAI MULT

PARTENERI

Loading RSS Feed

Loading RSS Feed

 

2 COMENTARII

  1. cam prea ostentativ.. puteau sa o faca tacit, astfel devine chiar o discriminare rasiala absurda. Daca cei din vest faceau asa declaratii la adresa noastra nu cred ca ne-ar fi convenit. Si oricum daca toti vor angaja nepalezi vor fi si ei obligati sa angajeze ca sa nu dea faliment

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

38,400FaniÎmi place

CELE MAI CITITE 24 h

Articole RELAȚIONATE