sâmbătă, martie 15, 2025
ȘTIRIKaufland, parteneriat cu un ONG pro homosexualitate, pentru a promova LUNA DIVERSITĂȚII....

Kaufland, parteneriat cu un ONG pro homosexualitate, pentru a promova LUNA DIVERSITĂȚII. ONG-ul partener al Kaufland este condus de un individ acuzat că-și obliga fetița de 4 ani să vadă bărbați dezbrăcați

Retailerul german Kaufland a anunțat că luna iunie va fi dedicată promovării „diversității”, un eufemism pentru ideologia LGBT.

Într-un afiș publicat pe siteul oficial al companiei, dar și pe rețelele de socializare, Kaufland susține că „Împreună sărbătorim luna diversității”.

Pe siteul oficial, se afirmă că „dorința de a atinge performanța și de a face în fiecare zi lucruri cât mai bune în cadrul companiei ne motivează permanent, pe fiecare dintre noi, indiferent de mediul social din care provenim, de orientarea religioasă sau cea sexuală, de origine, sex sau vârstă”.

Citești și ajuți! Cumpără cartea: George Soros – puterea din umbră, de David Horowitz și Richard Poe,  vei contribui la susținerea libertății ideilor și implicit, a siteului  R3media.

Partenerul Kaufland pentru această campanie este „Romanian Diversity Chamber of Commerce”, un ONG pro-LGBT. Kaufland „uită” să menționeze acest lucru în descrierea campaniei, dar vorbește despre „egalitatea de gen la toate nivelurile”.

În schimb, Kaufland camuflează intențiile LGBT prin refererire la  „incluziunea persoanelor cu dizabilități” sau „acceptarea și respectarea diferențelor culturale”.

„Romanian Diversity Chamber of Commerce” este condus de avocatul Perry Zizzi, cel care a stârnit un scandal monstru acum aproape nouă ani și are o istorie legată numai de activismul LGBT, nicidecum de protejarea persoanelor cu dizabilități.

Șeful „Romanian Diversity Chamber of Commerce”, Zizzi Perry și partenerul său, Lestat Monroe – și el membru al ONG-ului – au fost acuzați că abuzează copila de 4 ani pe care primul o adoptase legal, aducând-o în vestiarul bărbaților de la o piscină din București, după cum scria Click.

Ca totul să fie și mai grav, tot publicația Click susținea că hotelul respectiv le-a oferit posibilitatea de a-și schimba copilul în mod privat, dar aceștia au preferat s-o ducă în vestiarul bărbaților, stârnind reacții dezaprobatoare din partea celorlalți.

Interesant este că deși face caz de non-discriminare, compania germană Kaufland a practicat una dintre cele mai atroce politici în timpul crizei medicale.

Astfel, în magazinul din Târgoviște, Kaufland a instalat un gard de sârmă pentru a-i separa pe vaccinați de nevaccinați. Asociația Pro-Consumatori, cu o experiență de 30 de ani în domeniul protecției consumatorilor, a îndemnat la boicotul Kaufland.

În trecut, Kaufland a fost ținta protestelor după ce s-a aflat că finanțează programe pentru copii, care-i învăța pe micuți ideologia de gen (gender), după cum relata Info Brașov.

Kaufland are același proprietar ca și Lidl și în afară de Germania, mai are magazine doar în Estul Europei.

CITEȘTE MAI MULT

PARTENERI

Loading RSS Feed

Loading RSS Feed

 

12 COMENTARII

  1. Nu am mai intrat la satanele astea in magazin de acum câțiva ani cand au sponsorizat un caiet ce promova educatia sexuala a copiilor !

  2. De cand un magazin se ocupa de politica si promoveaza agenda lgbtq?? Are in certificatul constatator ca obiect de activitate si promovarea sexului intre aceleasi persoane? Sa promovam atunci si noi in luna iunie boicotarea tuturor magazinelor care promoveaza sexul in diverse forme! Vom purta pancarde de genul ” Nici un fel de relatie sexuala in luna iunie!” sau “Combinativa doar cu persoane de sex natural diferit!”. Cum suna? Normal ca aiurea! Exact ca diversitatea….

      • Eu nu-mi permit luxul de a nu semna, chiar daca aveti dreptate! Si la Referendumul pentru Familie am votat, atat pentru organizarea lui cat si in cadrul referendumului. Imi era clar ca demersul de atunci nu va reusi, va fi boicotat sau anulat intr-un fel sau altul. Cu toate astea nu am avut liniste pana nu am semnat – in ambele cazuri! Cam la fel si acum…
        Mi se pare ca acum este un bluff, pentru ca de fapt CEDO nu impune nimic Romaniei ci doar ne sanctioneaza pentru ca suntem prea normali si nu perversi, cum sunt “valorile (sodomite) europene”. Dar sunt unii care profita de sanctiune sa minta ca de fapt acum CEDO ne-ar forta… sa acceptam a-normalul. Ma tem sa nu reuseasca cu acest bluff (sustinuti politic de aceiasi care au boicotat Referendumul pentru Familie – in frunte cu “crestinul” care si-a aratat demult coltii de lup).

    • Ultima data cred ca am cumparat de la Kaufland prin 2017. Nu am pierdut nimic ci mai degraba am castigat!! Si asa isi bateau joc de proprii lor clienti (cum au dovedit cu varf si indesat inclusiv in plan-demie).
      Cam la fel gandesc si despre IKEA – “gustul inconfundabil” (IKEA nu are legatura cu mobila ci cu promovarea perversiunilor si discreditarea normalitatii).

  3. boicot extins. dacă 1 milion doar de români vor boicota, o să-i ardă la buzunar.

    alegeți magazine românești.

    chiar dacă nu au sclipici, nu au nici chimicale aduse de la 2000km distanță și frumos plastifiate.

    oricum pe mastodonții ăștia i-am autorizat in cartiere, ceea ce nicăieri in Occident nu au primit. Fac profit și acum ne scuipă in cap, ca să ințelegeți schema colonială. nu e suficient să vă luăm banii dacă nu scuipăm pe voi să vă simțiți retarzi medievali că nu admiteți minunatul sex inter-hăndrălăic

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

38,500FaniÎmi place

CELE MAI CITITE 24 h

Articole RELAȚIONATE