duminică, aprilie 21, 2024
ACTUALITATEÎntreprinderile de familie din Polonia acordă prioritate satisfacției clienților și dezvoltării în...

Întreprinderile de familie din Polonia acordă prioritate satisfacției clienților și dezvoltării în detrimentul promovării „diversității”

Întreprinderile de familie din Polonia se confruntă cu un succes remarcabil, 88% dintre respondenți raportând o creștere în ultimul an fiscal, potrivit sondajului Family Business Survey al companiei globale de consultanță PwC, informează Rmx.news.

În schimb, doar 5% dintre companiile administrate de familie au raportat o scădere a vânzărilor.

Rezultatele indică o îmbunătățire semnificativă în comparație cu 2021, când 70% dintre întreprinderile poloneze au înregistrat o creștere, iar 10% au raportat un declin. Aceste date, însă, au fost în mare parte denaturate de efectele de lungă durată ale pandemiei de Covid-19.

Citești și ajuți! Cumpără cartea: Ghidul incorect politic – Despre încălzirea globală și ecologism, de Christopher C. Horner, vei contribui la susținerea libertății ideilor și implicit, a siteului R3media.

Sondajul a evidențiat, de asemenea, că întreprinderile de familie acordă prioritate satisfacției clienților și dezvoltării ca obiective principale, în timp ce obiectivele legate de susținerea agendei LGBT sunt lăsate la urmă.

Privind în perspectivă, prioritățile pentru afacerile de familie, din Polonia, în următorii doi ani includ extinderea pe noi piețe sau segmente de clienți; creșterea investițiilor în inovare, cercetare și dezvoltare; și introducerea de noi produse și servicii.

Raportul a subliniat că 93% dintre întreprinderile de familie pretind că au un obiectiv de afaceri clar definit, depășind media globală de 79%. Totuși, a subliniat, de asemenea, că mulți dintre aceștia nu au întreprins încă acțiunile necesare pentru a asigura realizarea cu succes a acestor obiective.

Deși câștigarea încrederii clienților, angajaților și membrilor familiei este crucială pentru majoritatea întreprinderilor de familie din Polonia, sondajul a arătat că doar 50% dintre întreprinderi cred că au încrederea completă a clienților lor și doar 36% dintre respondenți cred că angajații au încredere în ei.

Sondajul, realizat în perioada 20 octombrie 2022 până în 22 ianuarie 2023, oferă o perspectivă valoroasă asupra stării actuale și a așteptărilor viitoare ale afacerilor de familie din întreaga lume.

CITEȘTE MAI MULT

PARTENERI

Loading RSS Feed

Loading RSS Feed

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

38,400FaniÎmi place

CELE MAI CITITE 24 h

Articole RELAȚIONATE