ACTUALITATEÎn sfârșit! România a anunțat oficial Comisia Europeană că NU vrea să...

În sfârșit! România a anunțat oficial Comisia Europeană că NU vrea să renunțe la vânzarea de mașini noi pe motorină și benzină în 2035

România și alte patru state din Uniunea Europeană vor să amâne cu cinci ani planul Comisiei Europene de interzicere efectivă a vânzării de mașini noi pe benzină și diesel începând cu 2035, potrivit unui document consultat de Reuters. Celelalte țări care adoptă această poziție, de amânare a trecerii totale la vehiculele cu zero emisii, sunt Italia, Portugalia, Slovacia și Bulgaria.

Într-un document distribuit în rândul statelor UE, cele cinci țări au solicitat, în schimb, reducerea cu 90% a emisiilor de CO2 ale autovehiculelor până în 2035 și atingerea obiectivului de 100% până în 2040. Potrivit acestora, vehiculele utilitare ușoare ar trebui să atingă o reducere de 80% a emisiilor de CO2 până în 2035 și de 100% până în 2040, în loc de reducerea de 100% până în 2035 propusă de Comisie.

„Trebuie stabilite perioade de tranziție adecvate și adaptate”, scrie în documentul consultat de Reuters, care invocă și necesitatea de a extinde infrastructura de încărcare electrică. Un oficial bulgar, carea dorit să-și păstreze anonimitatea, a precizat că politicile climatice trebuie să ia în considerare factori economici și sociali, cum ar fi „diferențele semnificative” în ceea ce privește puterea de cumpărare între țările UE.

Citești și ajuți! Cumpără cartea: Ghidul incorect politic – Despre încălzirea globală și ecologism, de Christopher C. Horner, vei contribui la susținerea libertății ideilor și implicit, a siteului R3media.

Unele guverne din UE au sprijinit ținta impusă pentru 2035, însă ministrul german de finanțe a declarat săptămâna aceasta că țara sa – cea mai mare piață auto din UE – nu îl va susține. Germania este, de altfel, atât unul dintre cei mai mari producători de mașini diesel, cât și una dintre cele mai importante piețe pentru vehiculele pe motorină.

Planul de a renunța la vânzarea de mașini noi pe benzină și motorină face parte din dezideratul Comisiei Europene de a ajunge la zero emisii până în 2050.

Oponenții acestui obiectiv afirmă că este un plan utopic, care va conduce la sărăcie pentru cetățenii statelor din Uniunea Europeană.

De la renunțarea la energia clasică prin „Green Deal”, la „Fit for 55” , Uniunea Europeană vrea să schimbe radical modul de viață al cetățenilor europeni în numele combaterii „Schimbărilor climatice”.

Opoziția României la acest plan este a doua ocazie cu care țara noastră se pune în opoziție cu „mainstream-ul” UE. Anterior, România a fost printre țările care s-au opus schimbărilor din tratatele de funcționare ale UE, prin care se urmărea cedarea și de mai multă suveranitate.

De remarcat că „rebelul de serviciu”, Ungaria, nu s-a opus și nu se opune la aceste măsuri foarte grave pentru economia și suveranitatea țărilor din Est.

Reamintim că România are două fabrici de mașini: Dacia la Mioveni și Ford la Craiova. Închiderea acestor industrii ar duce la un dezastru economic pentru țara noastră.

MAI MULTE DE LA ACELAȘI AUTOR

Dragi prieteni,

dacă doriți o presă independentă, trebuie s-o susțineți. În România, mediul economic este conectat la sistemul global și nu există, precum în Statele Unite sau alte țări, companii care să-și asume susținerea cauzei naționale.

Recenta criză a arătat câtă nevoie există pentru o presă independentă, care să nu depindă de subvențiile guvernamentale și de banii multinaționalelor.

Trebuie să știți: nimeni nu ne „editează” ideile și materialele publicate. Suntem oameni liberi. Dacă îți place și dorești să citești și în continuare materiale pe R3media, contribuie și tu printr-o donație, oricât de mică. Împreună, putem reuși multe.

Mulțumim!

Redacția R3media

Dacă dorești să fii alături de noi, urmărește-ne pe Google News, Telegram, Facebook sau Twitter. Sau poți să te abonezi, gratuit, la Newsletter.

Înscrie-te la newsletterul R3Media

Te rog așteaptă puțin

Mulțumim! Bine-ai venit în comunitatea noastră

3 COMENTARII

  1. reamintim ca “motoarele pe abur”
    alea cu ardere externa
    inca o duca bine in orice termo-centrala
    fie ea si nuclear-electrica………

  2. Nu există vehicule cu zero emisii ci cu emisii reduse, în cazul în care sunt făcute să dăinuie cincizeci de ani și sunt alimentate de pile radioactive, puse la răcit în repaos.Verzeala este un mit, la fel ca povestea încălzită a-la Venus, cu CO2.Husenul trebuie dronificat, băgat să locuiască în șifonier, să mănânce larve la cantină, să-și arunce copii-n gheenă și să ia autobuzul spre muncă.Trotineta e un lux.Trebuie să fie trup și suflet pentru firmă, să lucreze șapte zile din șapte, ca-n China, să aibe punctaj social care să-l țină pe”linie” și să iasă-n pensie la 55 de ani, pentru două luni dupa care să fie eutanasiat și reciclat. Ori asta se face încetul cu încetul, în urletele isterice ale idioților și minciuna de zi cu zi.

  3. poti sa ajungi la emisii zero daca suprimi viata pe pamant. De fapt cei care dirijeaza Europa acum vor probabil distrugerea continentului si a rasei albe, se vede din toate actiunile lor. Pentru ca in ce fel ajuta eliminarea emisiilor la nivel de UE, cand alte tari mari de pe glob nu o fac? Rusia nu o va face, China nu, si nici alte tari cu economii dezvoltate bazata pe combustibili fosili. Tarile astea se vor dezvolta in continuare, iar in Europa vom ajunge la sapa de lemn la propriu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

[gs-fb-comments]

Articole populaR3 în ultimele 24 h

Articole R3laționate