ACTUALITATEFOTO | Criză alimentară în Marea Britanie. Supermarketurile expun imagini cu fructe...

FOTO | Criză alimentară în Marea Britanie. Supermarketurile expun imagini cu fructe și legume pentru a ascunde lispurile

Regatul Unit se confruntă cu mai multe lipsuri, inclusiv penurie de alimente, iar supermarket-urile fac totul pentru a evita să le prezinte clienților rafturile goale.

Unii comercianți, cum ar fi marile lanțuri Tesco sau Sainsbury’s, au pus pe rafturi produse „proaspete”, fructe și legume… din carton.

Câteva fotografii au fost făcute și apoi distribuite de clienți pe rețelele de socializare, iar ironiile s-au ținut lanț pe rețelele de socializare.

Înveți și ajuți! Cumpără-i copilului tău manualul O istorie a lumii pentru copii” de Virgil Hillyer, și vei contribui la susținerea libertății ideilor și implicit, a siteului R3media.

„Îmi place când sparanghelul ajunge la această dimensiune în Marea Britanie. Sunt sigur că se datorează climei noastre”, a scris un internaut. „Morcovi de carton delicioși la Tesco din Fakenham, săptămâna trecută”, a comentat un altul sau „Tesco a scos sparanghelul fals în această dimineață”.

Citești și ajuți! Cumpără cartea: Să nu trăim în minciună. Un manual pentru disidenții creștini, de Rod Dreher, vei contribui la susținerea libertății ideilor și implicit, a siteului R3media.

Și nu este singura idee pe care au retailer-ii. Unele supermarket-uri au înlocuit produsele proaspete cu bomboane, ciocolată, sosuri, etc.

Pandemia, Brexit, dar nu numai?

Deși tactica este amuzantă, ascunde de fapt o problemă foarte serioasă. Lipsa forței de muncă și a camionagiilor au crescut puternic din cauza pandemiei, dar și a Brexit-ului. „După Brexit, companiile nu au mai putut recruta lucrători din UE în sectoare slab calificate”, explică economistul Catherine Mathieu.

Hrănește bine(le)!Cumpără suplimentul alimentar Propolis mielat (tinctură de propolis cu miere) și vei contribui la susținerea siteului R3media.

Drept urmare, dificultățile de aprovizionare împiedică supermarket-urile să se aprovizioneze în mod corespunzător. Potrivit lui Bryan Roberts, specialist în vânzări la Shopfloor Insights, situația nu este nouă. „A devenit destul de obișnuit. Nu este doar din cauza penuriei, ci pentru că multe magazine universale sunt acum prea mari”, spune el pentru The Guardian.

O constatare confirmată de Tesco, cel mai mare lanț de supermarket-uri din Marea Britanie. Oficialii spun că foloseau deja de multe luni fotografiile cu fructe și legume, potrivit SmartRadio.

MAI MULTE DE LA ACELAȘI AUTOR

Dragi prieteni,

dacă doriți o presă independentă, trebuie s-o susțineți. În România, mediul economic este conectat la sistemul global și nu există, precum în Statele Unite sau alte țări, companii care să-și asume susținerea cauzei naționale.

Recenta criză a arătat câtă nevoie există pentru o presă independentă, care să nu depindă de subvențiile guvernamentale și de banii multinaționalelor.

Trebuie să știți: nimeni nu-mi „editează” ideile și materialele publicate. Sunt un om liber. Dacă îți place și dorești să citești și în continuare materiale pe R3media, contribuie și tu printr-o donație, oricât de mică. Împreună, putem reuși multe.

Mulțumesc.

Mihai Șomănescu
Publisher R3media

Cele mai populaR3 articole

Articole R3laționate

IMPORTANT

Fiți LEI pentru R3: Am strâns 12.851 de lei din 45.000,...

Dragi prieteni, aici o să vă țin la curent cu campania de donații pe care am început-o pe 1 iulie 2021 și care se termină...