marți, martie 19, 2024
ACTUALITATEFostul Ministru Ionuț Popescu: Ecologiștii trebuie să trăiască pe pielea lor consecințele...

Fostul Ministru Ionuț Popescu: Ecologiștii trebuie să trăiască pe pielea lor consecințele aberațiilor pe care le susțin; nu există altă cale de a scăpa de nebuniile astea, doar să-i lăsăm să-și trăiască propriile fantezii bolnave!

Fostul Ministru al Finanțelor între decembrie 2004 și august 2005, Ionuț Popescu, mărturisește că simte o „bucurie răutăcioasă”, când vede problemele pe care le au cei care și-au cumpărat mașini electrice.

El a afirmat că promovarea mașinilor electrice este „o țăcăneală”, care nu se tratează decât „atunci când te dai cu capul”.

„Mărturisesc că simt o bucurie răutăcioasă când văd poze cu cozile din California la stațiile de încărcare a mașinilor electrice, când citesc că în Norvegia plinul lunar la o astfel de mașină a ajuns mai scump decât la benzină sau când văd coada din parcarea mall-ului Promenada, de la noi!
Mă bucur, de ce să mint? Pentru că țăcăneala nu se tratează decât atunci când te dai cu capul… Sigur că săracii oameni nu au nicio vină, ei au vrut doar să salveze planeta; nici producătorii. Nici Elon Musk nu are vreo vină, el doar a speculat nebunia și a câștigat mulți bani.

Citești și ajuți! Cumpără cartea: Ghidul incorect politic – Despre încălzirea globală și ecologism, de Christopher C. Horner, vei contribui la susținerea libertății ideilor și implicit, a siteului R3media.

Dar, totuși, ecologiștii trebuie să trăiască pe pielea lor consecințele aberațiilor pe care le susțin; nu există altă cale de a scăpa de nebuniile astea, doar să-i lăsăm să-și trăiască propriile fantezii bolnave!
A, să nu uit; statul dă în continuare subvenții de +10.000 euro pentru achiziția acestor mașini!
LE Mă întrebam ce va face UE, ce vor face guvernele, când, peste cel mult un an, vor vedea scăderile dramatice la vânzările unor astfel de mașini. Dar, cunoscând capacitatea de analiză a funcționarilor de la Bruxelles și puterea lor de înțelegere, cred că știu deja răspunsul: vor mări masiv subvenția la cumpărarea unui astfel de autoturism!”, a scris Popescu.

Fostul ministru face referire la cozile din parcarea Mall-ului Promenada, (foto) la stațiile de încărcare gratuite dar și la necazurile din California, acolo unde autoritățile au „rugat” oamenii să nu-și mai încarce mașinile, pentru că rețeaua nu mai face față în weekendul în care americanii sărbătoreau Ziua Muncii.

Reamintim că tot sub imperativul „schimbărilor climatice”, Uniunea Europeană a interzis comercializarea de mașini noi cu combustie internă tot din 2035.

România ceruse UE să amâne cu cel puțin cinci ani acest termen limită. Țara noastră are două fabrici de mașini: Dacia la Mioveni și Ford la Craiova. Închiderea acestor industrii ar duce la un dezastru economic pentru țara noastră.

spot_img

CITEȘTE MAI MULT

PARTENERI

Loading RSS Feed

Loading RSS Feed

6 COMENTARII

  1. Trebuie sa facem diferenta intre incalzirea globala si poluarea in orase.
    Prima este un mit al stangii radicale care doreste dezechilibrarea societatii/economiei/politicii ca sa-si faca propaganda mai eficienta.
    A doua este o realitate pe care o simitim toti cei care traim in orase. Cu cateva decenii in urma la Tokio erau automate de oxigen pe strada, bagai fisa si puteai sa respiri aer curat cateva minute. Masinile electrice polueaza si ele indirect daca centralele electrice polueaza , dar macar se muta poluarea din oras in afara orasului, iar cu timpul se poate reduce poluarea centralelor electrice la zero prin centrale nucleare, hidrocentrale, eoliene, panouri fotovoltaice si chiar cu centrale pe carbune daca se pot filtra gazele poluante provenite din sulful din carbune (CO2 nu e gaz poluant decat pentru activistii de stanga).
    Masina eletrica e o idee foarte buna si de viitor, dar nu trebuie sa devina obligatorie. In plus exista oameni pasionati de tehnologie care vor mai degraba un produs cu tehnologie avansata, chiar daca e mai scump, decat un produs clasic si ieftin. Acesti pasionati de tehnologie nu sunt multi, cam 1% din consumatori. In SUA care are 350 milioane locuitori se simte in economie o masa de 3,5 milioane consumatori care prefera produsul mai scump dar cu tehnologie noua si interesanta in locul produsului ieftin.

    • Ai zis bine: mută poluarea. Dar poluarea nu dispare, e mutată. Chiar, tu ai haba cât poluează construcția unei tigăi electrice? Cum se reciclează acumulatorii?
      Aaaa…. și mai e un aspect: cu cât e mai „tehnologică” tigaia, cu atât este mai vulnerabilă. Și față de hoți și față de producători.

      • si masinile pe benzina sunt azi tehnologizate maxim, nu este nicio diferenta fata de cele pe electric din acest punct de vedere. Esti la fel de urmarit, ti se fac update-uri de soft, dai ‘comenzi vocale’ – deci masina ‘te asculta’ etc..

        • Nu stiu cati oameni au masini de care vorbiti dvs. Majoritatea românilor au mașini clasice, fără astfel de echipamente, myself included. La noi predomină Daciile si masinile de mana a doua, gen wolksvagen, opel sau skoda.

  2. electrice, neelectrice, ce mai conteaza cand vorbim de foame, de razboi, saracie… nu e rea nici o electrica, dar sa fie un Spring mic, nu tesle de zeci de mii de euro.
    Posesorii nu cred ca sunt fanatici ecologisti, dar ce decizie iei cand iti scumpeste benzina de la 5 la 9 lei? Nu m-as bucura de raul lor doar pt atat.. sa nu rada si ei de noi cand n-o mai fi benzina la pompa

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

38,400FaniÎmi place

CELE MAI CITITE 24 h

Articole RELAȚIONATE