Mai mulți producători de automobile au anunțat în ultima vreme că își regândesc planurile pentru mașini electrice, potrivit Business Insider.
Dependența de vehiculele electrice de lux cu prețuri ridicate s-a prăbușit în ultimele luni. La începutul acestei săptămâni, CEO-ul General Motors, Mary Barra, a declarat că aceasta va începe să se bazeze pe vânzările hibride în America de Nord.
Între timp, Volvo a precizat că vnu va mai finanța compania sa de vehicule electrice, Polestar. Aceste schimbări de strategie urmează alte semne de probleme pentru planurile de vehicule electrice. De exemplu, Hertz a renunțat la o treime din flota sa de vehicule electrice.
Mișcarea GM este primul semn că directorii din industrie recunosc nevoia de hibrizi, cel puțin pe termen scurt.
Și compania Apple a anunțat de curând că renunță la ambițiile de a produce un vehicul electric.
Gigantul Toyota a reiterat că nu renunță la motoarele termice, o decizie asemănătoare cu cea a Mercedes Benz.
Comisia Europeană bagă un miliard de euro în stații de încărcare pentru mașini electrice
Comisia Europeană a lansat vineri o cerere de propuneri în cadrul Mecanismului pentru interconectarea Europei – Mecanismul destinat infrastructurii pentru combustibili alternativi (MICA), potrivit unui comunicat.
Executivul european alocă un miliard de euro pentru infrastructura de aprovizionare cu combustibili alternativi. Aceasta vizează transportul rutier, maritim, aerian și căile navigabile interioare de-a lungul rețelei transeuropene de transport (TEN-T).
În cazul rețelei rutiere se alocă sprijin pentru stațiile de reîncărcare cu energie electrică de mare putere și de realimentare cu hidrogen. O parte din bani sunt alocați și pentru stațiile de reîncărcare în megawați pentru vehicule grele.
Comisarul pentru transporturi, Adina Vălean, a declarat:
„Cererea de propuneri pe care o lansăm astăzi pune la dispoziție încă 1 miliard de euro pentru instalarea de infrastructuri pentru combustibili alternativi pe șosele. Inclusiv pentru transportul urban din orașe, în porturi și în aeroporturile din întreaga Uniune.
Aceasta poate reprezenta o importantă acoperire a decalajelor în ceea ce privește investițiile masive necesare în scopul asigurării unei infrastructuri sustenabile și accesibile pentru vehiculele electrice și încurajez cu fermitate toate statele membre, în special pe cele din Europa de Est și de Sud, să o utilizeze.”, a zis Adina Vălean.
Cînd o să se fabrice avioane ,vapoare,buldozere, nave cosmice electrice atunci să se burice pînă atunci sunt niște conspraționiști.
Da, Ursula sa renunte la deplasarile ei cu turbo-jetul privat, in toate deplasarile ei, apoi sa renunte la superlimuzina blindata de 3,8 tone cu 600 de cai proveniti tot din combustibili fosili…poate o s-o credem cand no mai fi atat de ipocrita…
Dupa banii “storsi” cu vaccinurile pfizer, Ursula si gasca ei se ocupa acum de alta “afacere”.
Orice e nevoie pentru independența de petrolul rusesc și arăbesc
de acolo isi va lua nărodul, “pulimea”
energie electrica cu galeata.
(din ligheanu-nascatoare a lu ursula)