CFR Călători va emite, începând cu 1 ianuarie 2024, abonamente săptămânale și lunare exclusiv în format digital fie tip “Card de Transport”, fie sub formă de cod QR dinamic, informează un comunicat al companiei.
„În continuarea procesului de digitalizare, începând cu data de 1 ianuarie 2024, CFR Călători va emite abonamentele săptămânale și lunare, exclusiv în format digital, fie tip ‘Card de Transport’, fie sub formă de cod QR dinamic. Abonamentele în format digital se vor putea achiziționa de la casele de bilete și de la automatele de bilete ale CFR Călători – pe card de transport sau prin aplicația descărcabilă – sub formă de cod QR dinamic asociat unui telefon mobil. Ulterior, abonamentele pe card de transport vor putea fi încărcate și online, nemaifiind necesară prezența pasagerilor la casele de bilete sau automate”, menționează sursa citată.
Abonamentele digitale se pot achiziționa după cum urmează: de la casele de bilete – pe card de transport – toate tipurile de abonamente cu plată: lunare cu număr nelimitat de călătorii, săptămânale, lunare cu 5, 10 sau 15 călătorii (la alegerea clientului); online pe site și prin aplicația pentru telefon – pe card de transport, doar abonamentele lunare (cu număr nelimitat de călătorii) și cele săptămânale; prin aplicația pentru telefon – sub formă de cod QR dinamic asociat unui telefon mobil: abonamente cu plată integrală: lunare cu număr nelimitat de călătorii și cele săptămânale și abonamente cu gratuitate sau reducere după caz pentru elevi și respectiv studenți; de la automatele de bilete ale CFR Călători – pe card de transport – doar abonamentele lunare (cu număr nelimitat de călătorii) și cele săptămânale, scrie Agerpres.
De altfel, din luna noiembrie 2023, pasagerii au la dispoziție titluri de călătorie de tip abonamente lunare și săptămânale în format digital, ce se achiziționează online astfel: prin website-ul CFR Călători numai în cazul abonamentelor lunare și săptămânale cu plată integrală, încărcate pe suportul tip “Card Transport”, procurat deja de la casele de bilete sau prin aplicația pentru telefon “CFR Călători bilete online”: sub formă de cod QR cu elemente dinamice generat pe telefon, în cazul abonamentelor cu plată integrală și a abonamentelor lunare pentru elevii și studenții care și-au creat profilul de elev/student cu ID-ul aferent (codul QR este asociat telefonului care se regenerează automat în cadrul aplicației mobile) sau încărcate pe suportul de tip “Card Transport”, în cazul abonamentelor cu plată integrală.
„Menționăm că abonamentele cumpărate prin aplicația ‘CFR Călători bilete online’ sub formă de cod QR dinamic pot fi utilizate numai pe ruta și la rangul de tren pentru care au fost emise. În această etapă de dezvoltare a aplicației, pentru acest tip de abonament este posibilă rezervarea locului de la personalul de tren, în măsura în care există locuri libere”, precizează CFR Călători.
Prioritatea CFR Călători pare să fie digitalizarea modului de achiziționare a biletului, ignorându-se problemele structurale grave ale căilor ferate din cauza cărora oamenii nu mai cumpără tichetul: garniturile de tren extrem de vechi, lipsa infrastructurii pentru trenurile de mare viteză, întârzierile enorme. În 2022, se înregistraseră 4.326.618 de minute. Asta înseamnă 3004 zile, adică 8,2 ani.
Viteza cu care mișcă trenurile în 2024 este dezolantă: ruta București – Iași este parcursă de trenurile CFR în minim 6 ore și 32 minute, dar poate depăși și 7 ore. În 1939, aceeași rută era parcursă în 6 ore și 59 de minute.
Dacă în 1990, CFR avea 408 milioane de călători, în 2013 cifra era de doar 57 de milioane. În 2022, cifra a ajuns la 70 de milioane, dar asta pentru că între timp au apărut și alți transportatori, care oferă servicii mai bune decât compania de stat CFR Călători, scrie Business Magazin.
Cifra de 70 de milioane rămâne, oricum, derizorie, în comparație cu cea din 1990.
D-le Ursan,
Între sursele dvs. nu este niciuna care să vă spună că Australia tocmai a pierdut (la finele lui 2023) un jurnalist imens (John Pilger – și că nici Julian Assange nu se simte tocmai bine) ?
Apocalipsa cap 13: 16. Şi ea îi sileşte pe toţi, pe cei mici şi pe cei mari, şi pe cei bogaţi şi pe cei săraci, şi pe cei slobozi şi pe cei robi, ca să-şi pună semn pe mâna lor cea dreaptă sau pe frunte.
17. Încât nimeni să nu poată cumpăra sau vinde, decât numai cel ce are semnul, adică numele fiarei, sau numărul numelui fiarei.”
Și uite așa, câte un pic, profeția se adeverește. Vrei să mergi cu trenul? Digitalizeaza-te! E irelevant dacă poți, știi, vrei, diavolul vrea supuși. Și-i va face nelăsând alte opțiuni disponibile. Așa lucrează satan, aici este răutatea sa, iar dacă nu vrei să faci cum vrea el trebuie să-ți accepți moartea iminentă, nu-ți rămân alte opțiuni decât moartea de mucenic. Iov cap 2 vs 4
Iov 2:4
“Și satana a răspuns Domnului: „Piele pentru piele! Omul dă tot ce are pentru viața lui”
Apocalipsa cap 13 vs 15 “I s-a dat putere să dea suflare icoanei fiarei, ca icoana fiarei să vorbească şi să facă să fie omorâţi toţi cei ce nu se vor închina icoanei fiarei”
Dacă poți să dai orice înseamnă că poți să-L dai și pe Dumnezeu dar asta este încălcarea primei porunci:
Marcu 12:30-31
‘Să iubești pe Domnul Dumnezeul tău cu toată inima ta, cu tot sufletul tău, cu tot cugetul tău și cu toată puterea ta.’ Iată porunca dintâi. Iar a doua este următoarea: ‘Să iubești pe aproapele tău ca pe tine însuți.’ Nu este altă poruncă mai mare decât acestea.”
Vor veni vremuri (până în 2030) când va trebui să alegem între această lume cu noile ei reguli impuse de diavol și Dumnezeu. România este un popor creștin, dacă diavolul reușește planul la noi atunci va reuși oriunde.
Sfârșitul lumii e iminent dar îl putem amâna. Depinde de ceea ce vom alege! Iona cap 3 vs 10
10. Atunci Dumnezeu a văzut faptele lor cele de pocăinţă, că s-au întors din căile lor cele rele. Şi i-a părut rău Domnului de prezicerile de rău pe care li le făcuse şi nu le-a împlinit.
„Viteza cu care mișcă trenurile în 2024 este dezolantă: ruta București – Iași este parcursă de trenurile CFR în minim 6 ore și 32 minute, dar poate depăși și 7 ore. În 1939, aceeași rută era parcursă în 6 ore și 59 de minute.”
🙂
Și în „comunism” cât dura ? Că ne-am lămurit cu Democrația! Chinezii se laudă că ale lor s-ar deplasa repejor. Poate ne modernizează ei …
peste tot in societate se pune carul inaintea boilor cu digitalizarea asta. Stiu scoli unde au wc-ul in curte dar consiliile judetene si primariile aloca bani doar pt digitalizare, ca asa e ordinul venit. Deja suni la doctor cu o urgenta si iti raspunde asistentul digital care iti pune o caseta cu tot felul de baliverne
.