miercuri, iulie 17, 2024
ACTUALITATECarrefour va îngheța prețurile pentru 100 de produse în Franța, nu și...

Carrefour va îngheța prețurile pentru 100 de produse în Franța, nu și în România. Cum se apără compania care a înregistrat, în 2021, un profit anual de 68 de milioane de euro în țara noastră

Lanțul francez de hipermarketuri Carrefour a anunțat că va îngheța în Franța prețurile a 100 de produse de bază, de la orez și sardine la detergent lichid și haine, pentru a ajuta consumatorii în lupta cu inflația. Contactată de Libertatea, subsidiara din țara noastră spune că nu va aplica măsura, dar susține că derulează alte promoții și reduceri având același obiectiv.

Anunțul Carrefour privind înghețarea prețurilor în Franța a fost făcut pe 22 august, după ce guvernul președintelui Emmanuel Macron a cerut companiilor să facă mai multe pentru a stăvili prețurile, potrivit Reuters.

Grupul francez va limita prețurile până la data de 30 noiembrie, în vreme ce gigantul petrolier Total a anunțat, la rândul său, că va scădea prețurile la benzinăriile sale din Franța începând cu 1 septembrie.

Citești și ajuți! Cumpără cartea: Opțiunea Benedict, de Rod Dreher și vei contribui la susținerea libertății ideilor și implicit, a siteului R3media.

În mai, un alt retailer francez, Leclerc, a înghețat prețurile la cele mai căutate 120 de produse până în luna iulie, în vreme ce în luna aprilie lanțurile britanice de supermarketuri Asda și Morrisons au anunțat că vor reduce prețurile la produsele esențiale.

Înghețarea prețurilor, anunțată de Carrefour pentru Franța, nu se va aplica însă și în România.

„Această campanie este una locală, desfășurată în acest moment în magazinele Carrefour de pe teritoriul francez“, susține Carrefour.

Compania spune însă că urmărește același obiectiv și în țara noastră, respectiv limitarea impactului inflației și oferirea de prețuri echilibrate.

Promoții și reduceri

Citești și ajuți! Cumpără cartea: Cultura noastră: ce a mai rămas din ea, de Theodore Dalrymple vei contribui la susținerea libertății ideilor și implicit, a siteului R3media.

Între măsurile dispuse sunt campaniile promoționale ce oferă reduceri, dar și cele ce oferă bani înapoi clienților la fiecare sesiune de cumpărături.

„Printre exemplele concludente în acest sens este și campania Top 100, prin care oferim zilnic 100 de produse alimentare, proaspete sau de uz casnic la cel mai mic preț de pe piață, garantat, cu o selecție actualizată în fiecare joi”, arată reprezentanții companiei.

„O altă inițiativă aflată în desfășurare în magazinele noastre este Bonul de Weekend, prin care, în fiecare weekend, oferim 20% reducere la patru categorii de produse, sub formă de voucher la următoarea sesiune de cumpărături”, mai arată lanțul de hipermarketuri.

În fine, o altă măsură menționată de grupul francez este un parteneriat cu Banca Transilvania, prin care clienții pot primi înapoi 5% din valoarea achizițiilor pe cardul de cumpărături.

Potrivit datelor Ministerului Finanțelor, Carrefour a consemnat anul trecut un profit net de 329 milioane de lei (aproximativ 68 de milioane de euro) la vânzări totale de 9,39 miliarde de lei. Compania avea peste 10.300 de angajați la finalul anului trecut, conform Libertatea.

CITEȘTE MAI MULT

PARTENERI

Loading RSS Feed

Loading RSS Feed

 

1 COMENTARIU

  1. Sclaveții din colonii nu au și nu vor avea niciodată aceleași drepturi ca ale coloniștilor.
    Eu am boicotat de mult magazinele franțuzești. NU POT SĂ UIT FAPTUL CĂ NUMAI COBAII CU CROTAL ELECTRONIC AVEAU VOIE SĂ INTRE ÎN MAGAZINELE LOR. De atunci le dau altora banii, în special în piețe, micile magazine de cartier…

    Problema ar fi alta: mioriticii nu sunt uniți, nu își cunosc interesul.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

38,500FaniÎmi place

CELE MAI CITITE 24 h

Articole RELAȚIONATE