Biroul Electoral Central (BEC) a emis o circulară către mai multe instituții prin care îi anunță că instituția și-a asumat „Îndrumarul pentru interacțiunea cu persoanele transgender în context electoral” trimis de către Asociația Accept.
Autoritatea Electorală Permanentă (AEP), Birourile electorale de circumscripție județeană, Biroul electoral de circumscriptie nr.42 București și Biroul Electoral pentru Secțiile de votare din străinătate au primit documentul semnat de președintele BEC, judecătorul Vasile Bîcu.
Documentul le cere șefilor de instituții implicate în procesul electoral să-i instruiască pe președinții și locțiitorii secțiilor de votare, dar și pe operatorii de calculator din fiecare secție.
Problema este că documentul trimis de Asociația Accept (un simplu ONG) este pur propagandistic, neavând nicio bază juridică.
Astfel, persoanele „transgender” nu sunt definite și nici nu există în legislația românească, după cum arată experții de la juridice.ro.
Acest lucru ar fi trebuit să fie cunoscut de către președintele BEC, care este de meserie judecător.
Cu alte cuvinte, mii de operatori și membri ai secțiilor de votare vor fi instruiți să nu supere o categorie de persoane, doar pentru că așa dorește lobby-ul LGBT, fără nicio bază legală.
Ce înseamnă să nu superi „transgenderii”
Asociația pro-LGBT „Accept” cere ca operatorii din secțiile de votare să nu provoace situații „inconfortabile” persoanelor cu astfel de tulburări. Mai mult, lucrătorii din secțiile de votare trebuie să le protejeze „dreptul la viață privată”.
Nu este clar ce înseamnă, concret aceste recomandări. Li se cere acestor oameni să nu se mire dacă o femeie cu barbă prezintă un buletin de bărbat? Mai rău, riscă acești oameni să fie admonestați dacă li se adresează cu „domnule” unei „doamne”?
BEC propagă falsuri în acte oficiale
BEC atașează la circulară chiar documentul emis de către Asociația Accept. Acest lucru nu ar fi de luat în seamă, dacă nu ar conține o serie de falsuri, cărora astfel, BEC le dă credibilitate.
Cel mai flagrant fals este afirmația conform căreia „ conform ultimelor studii, persoanele transgender formează 3% din populația adultă din România”.
În sprijinul acestei afirmații este plasat un link către un studiu comandat chiar de ei, din care rezultă că 9% din adulții României sunt persoane LGBT.
Dacă acest studiu ar reflecta realitatea, ar însemna că ar fi peste 1,34 de milioane de adulți LGBT, cetățeni români în România!
Dintre aceștia, 3%, adică 444.000 ar fi „transgender”, adică mai mult decât populația unor orașe precum Iași, Timișoara sau Constanța. Altfel spus, ar fi cam 10.000 de transgenderi/județ, ceea ce este de domeniul SF.
Asta nu e tot: același „studiu” afirmă că 1% dintre români sunt „pansexuali/omnisexuali”, adică 148.000 de oameni!
Unde sunt aceste sute de mii de oameni, în condițiile în care asociațiile LGBT strâng abia câteva zeci de membri, iar la marșurile lor nu participă decât câteva mii de persoane, majoritatea fiind heterosexuali sau angajații ambasadelor de la București?
De ce nu formează sutele de mii de transgenderi un partid politic, care cu asemenea număr de membri, ar fi între primele două partide ale țării? Spre comparație, PNL are doar 200.000 de membri, iar USR, 55.000. Doar PSD ar avea mai mulți membri decât transgenderii.
Evident, aceste lucruri nu se întâmplă pentru că numărul persoanelor LGBT este minuscul, sub 0,5%.
Ce legitimitate are BEC?
În acest context, cetățenii se pot întreba cum poate Biroul Electoral Central să propage către alte instituții asemenea falsuri și documente fără nicio valoare juridică?
Cum poate fi respectat rezultatul alegerilor comunicat de BEC, dacă instituția – condusă de un judecător! – poate ignora legea la cererea lobby-ului LGBT?
“Der Leitfaden für die Interaktion mit Transgender -Menschen im Wahlkontext”
-documentu pare iesit din anti-Cancelarie.