ACTUALITATEAccesul clienților în sucursalele BCR, exclusiv în baza unei programări telefonice

Accesul clienților în sucursalele BCR, exclusiv în baza unei programări telefonice

Banca Comercială Română (BCR) va implementa, începând de luni, 19 octombrie, un nou mod de funcționare la nivelul întregii rețele teritoriale, prin care clienții vor avea acces în sucursale exclusiv în baza unei programări telefonice.

Potrivit unui comunicat de presă transmis miercuri, BCR va permite accesul în unități doar pe bază de programare. Măsura este luată, se precizează în comunicat, pentru protejarea sănătății angajaților și a clienților, precum și pentru reducerea timpilor de așteptare.

Fiecare agenție BCR va beneficia de un număr de telefon, asftel încât orice client, persoană fizică sau juridică, va trebui să sune la numărul de telefon aferent agenției unde dorește sau necesită asistență din partea unui angajat BCR.

MAI MULTE DE LA ACELAȘI AUTOR

Dragi prieteni,

dacă doriți o presă independentă, trebuie s-o susțineți. În România, mediul economic este conectat la sistemul global și nu există, precum în Statele Unite sau alte țări, companii care să-și asume susținerea cauzei naționale.

Recenta criză a arătat câtă nevoie există pentru o presă independentă, care să nu depindă de subvențiile guvernamentale și de banii multinaționalelor.

Trebuie să știți: nimeni nu-mi „editează” ideile și materialele publicate. Sunt un om liber. Dacă îți place și dorești să citești și în continuare materiale pe R3media, contribuie și tu printr-o donație, oricât de mică. Împreună, putem reuși multe.

Mulțumesc.

Mihai Șomănescu
Publisher R3media

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Cele mai populaR3 articole

Articole R3laționate

IMPORTANT